1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

72 Mach vs 91 CRX ZC

Discussion in 'Members' Lounge' started by delsolty, Oct 2, 2003.

  1. delsolty

    delsolty Senior Member

    Messages:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    A week ago me and a guy I work with was talking about racing. He is a big Ford 5.0 Lover!!!! Well hell he loves any ford. He has a 1972 Mach 1 with a 351 in it. He was at work talking all kind of shit to me. Like he always does, so I told him I race him with my CRX!!! FUCK IT!!! I did not care anymore! He still sets over on the dock and says I smoke that 4cly fag car. So I said stop talking your shit and lets race! Well all the guys at work was on his side about this shit like always! So we get off work and he don't says anything just walks to his car. I yell HEY WE RACING??? He said YEAH!!! COME ON BITCH I GOT TO GET HOME!!!!! So me and all the guys form work get on the road. This road is like 5miles long with no house or anything, but my work. We pull up , and I turn around and turn my Zex on. (OK THIS GUY DON"T KNOW SHIT)I hit the red switch. I just look at him and smiles, He looks at me and says FAG!!!So I push my blue switch and let little nos come out of the hood. He looks really quick! And backs his car up. All the guys at work are like NOOO RACE HIM STILL!!! He gets out of his car comes to my and gets all in my face talking shit. I told him to back off and go on before he gets a whip ass!! He calls me a 4cly Nos driving bitch???? And goes to his car and goes home. But the nexts day at work, he says he race when he gets a 125shot on his car, or some shit like that. -----I know with the Zex set on a 75shot he would still kill me in his car. But the Dumbass was like OOOO God NOSSSSS HE GOT TO BE FAST!!
     
  2. Bob Vila

    Bob Vila ɐןıʌ qoq Admin VIP

    Messages:
    4,669
    Likes Received:
    57
    Joined:
    Jul 4, 2003
    Location:
    Bristol, Ct.
    i want my two minutes back.

    :bash:
     
  3. MadMaXXX

    MadMaXXX Mad Man

    Messages:
    883
    Likes Received:
    6
    Joined:
    Sep 16, 2003
    Location:
    USA
    shouldnt this be in the kill forum away from all possible viewers?
     
  4. ek9r

    ek9r Senior Member

    Messages:
    505
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 4, 2003
    Location:
    Long Island NY
    :wall: :usuck: Redneck huh?
     
  5. punkyjewster41

    punkyjewster41 Senior Member

    Messages:
    260
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 11, 2003

    wow...so...you didnt race a guy? thats the story? that u didnt race him?...and were supposed to be impressed? :unsure:
     
  6. Bob Vila

    Bob Vila ɐןıʌ qoq Admin VIP

    Messages:
    4,669
    Likes Received:
    57
    Joined:
    Jul 4, 2003
    Location:
    Bristol, Ct.
    LOL, I see your username on the online list all time time and I LMAO at it

    :thumbsup:
     
  7. ek9r

    ek9r Senior Member

    Messages:
    505
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 4, 2003
    Location:
    Long Island NY
  8. Seany-izzle

    Seany-izzle New Member

    Messages:
    7,738
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Aug 25, 2003
    Location:
    In a fucking house.
    wow you beat him without racing him....sweet..................
     
  9. delsolty

    delsolty Senior Member

    Messages:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    yeah I did not race him at all. what do you want to hear YEAH I WON BY A CAR OR SO that is BS.
     
  10. SleEPeR_CRX

    SleEPeR_CRX Senior Member

    Messages:
    1,226
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 22, 2002
    Location:
    Vancouver B.C. canada
    tell him, your gunna go buy 4 cylinders and 4.0L's then it will be a fair race.

    note to domestics, ur cars are slow, u get mad b/c we have 1.8L 4 clys and are as fast as ur cars, and when we use nitrous to beat u, u act like its cheating. when u fucking have 3+ L's on us and 4 more cylinders.

    WTF?
    *rant*

    some guy in a 5.0L at the race track told me i used "nos" on my LS to run 14.7, and when i said i was all motor, he said fucking rice and left. pisses me off. if ur gunna race, be nice, if a cars faster its faster. if i lose to a 5.7L i dont bitch, so y should he bitch if he loses to a 1.8L, give props where its do.
     
  11. Celerity

    Celerity Well-Known Member

    Messages:
    21,969
    Likes Received:
    146
    Joined:
    Sep 11, 2003
    The 70-72 Boss 302s were known, as the 351Cleveland Mustangs, to have so much torque their windshields would bust.

    Those cars are animals.

    -> Steve
     
  12. Domeskilla

    Domeskilla Senior Member

    Messages:
    2,948
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 27, 2002
    Location:
    Fort Wayne, IN

    I'll let you spray all day and see if you can keep up.
     
  13. NoJokE

    NoJokE Senior Member

    Messages:
    1,317
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 6, 2003
    Haha, He only DOES come out when the word domestic is said, :lol:
     
  14. Domeskilla

    Domeskilla Senior Member

    Messages:
    2,948
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 27, 2002
    Location:
    Fort Wayne, IN
    hahaha.. i just love it when cocky import owners post, then i have to sit them down. Unless his car runs high 11's on spray, he'll still be smelling my exhuast.
     
  15. sportlinecrx

    sportlinecrx Banned

    Messages:
    6,020
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
  16. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,116
    Likes Received:
    1,014
    Joined:
    Aug 10, 2003
    I like how he thinks he's the shit in his CRX but he's gotta flip his red switch on to race a 351... <_<
     
  17. civicgirlracer97

    civicgirlracer97 Banned

    Messages:
    521
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2003
    Location:
    GA

    :roll:
     
  18. BigJ

    BigJ I'm just about that action Boss. VIP

    Messages:
    11,089
    Likes Received:
    407
    Joined:
    Oct 4, 2002
    Location:
    Washington

    :gives:
     
  19. Domeskilla

    Domeskilla Senior Member

    Messages:
    2,948
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 27, 2002
    Location:
    Fort Wayne, IN

    why roll your eyes? you've got NO idea what I have..

    It is true.. he wants to talk 4 cylinders and nos beatng v8's.. have him come play here.
     
  20. civicgirlracer97

    civicgirlracer97 Banned

    Messages:
    521
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2003
    Location:
    GA

    :gives:
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page