1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

any chili heads here??

Discussion in 'Members' Lounge' started by SolPWR, Sep 25, 2003.

  1. SolPWR

    SolPWR Senior Member

    Messages:
    924
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 14, 2002
    Location:
    MA
    I love my hot suaces and always ready for a challenge but my friend came back from cali and he found this pepper called vicious viper and i must say this shit is hot!!! I need to get him back with some powerful shit. I have this sauce called 357 but its not hot enough. Im looking for like insane!!! Ya that 357 is 357,000 on the scolville scale or whatever its called, I need like 800,000-1,000,000!!!! :mad: <---me after the hot suace
     
  2. Bob Vila

    Bob Vila ɐןıʌ qoq Admin VIP

    Messages:
    4,670
    Likes Received:
    57
    Joined:
    Jul 4, 2003
    Location:
    Bristol, Ct.
    I have had a few:

    99% = wow!!!

    Assblaster (lol) = wow!

    and

    Atomic Nipples

    those are teh hottest ones that i have had...
     
  3. dohcvtec_accord

    dohcvtec_accord WRX Sellout

    Messages:
    8,433
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    The left lane
    Dave's Insanity Sauce is pretty damn good.
     
  4. yoshi

    yoshi Senior Member

    Messages:
    154
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    Denton, Tx
  5. SolPWR

    SolPWR Senior Member

    Messages:
    924
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 14, 2002
    Location:
    MA
    buwahahahahaha :lmao: his asshole is gonna burn!!!!!! thanks for the link!!!!!


    the shit i have is only ranked 7th damn!!
     
  6. yoshi

    yoshi Senior Member

    Messages:
    154
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    Denton, Tx
    np, anything i can do for the sake of revenge. They have stuff rated 2mill but its not on the site but i've seen it at the store
     
  7. MaaseyRacer

    MaaseyRacer Senior Member

    Messages:
    2,980
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    San Francisco, Ca.
    vicious viper is hotter than all the shit listed so far, that stuff kicks hard, however you get used to it after half a dozen times, and then you can take it, but that first bite still gets me every now and then, that shit is hot...
     
  8. CRX-YEM

    CRX-YEM Super Moderator Moderator VIP

    Messages:
    4,623
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Wallingford, CT
    I'm down to try some new hot hot hot hot sauces.
    Chinese food sux if you don't get any hot oil to go with it these days.
    I bought some hot sauce that is made from habanero extract, has a good kick to it but it's not really hot, I like sauces that make ya sweat. and haven't found many good ones that do.
     
  9. delsolty

    delsolty Senior Member

    Messages:
    159
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
  10. SolPWR

    SolPWR Senior Member

    Messages:
    924
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 14, 2002
    Location:
    MA

    dude u dont understand so :fuckyou3:
     
  11. sohcslammer

    sohcslammer Senior Member

    Messages:
    2,193
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 11, 2003
    Location:
    Bay Area

    Here is what you get....
    [​IMG]
     
  12. SolPWR

    SolPWR Senior Member

    Messages:
    924
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 14, 2002
    Location:
    MA

    :lol: :lol: :lol: :bo: :bo: :bo: :worthy: that shit is funny
     
  13. dohcvtec_accord

    dohcvtec_accord WRX Sellout

    Messages:
    8,433
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    The left lane

    Go shit on some other thread. Yer just upset because you think using a few drops of Tabasco is "adventurous".
     
  14. SleEPeR_CRX

    SleEPeR_CRX Senior Member

    Messages:
    1,226
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 22, 2002
    Location:
    Vancouver B.C. canada
    its all about chalula's hot sauce.
     
  15. dohcvtec_accord

    dohcvtec_accord WRX Sellout

    Messages:
    8,433
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    The left lane
    Cholula? Please. It's a glorified Tabasco. It tastes good, but the heat of it isn't even worth mentioning.
     
  16. yoshi

    yoshi Senior Member

    Messages:
    154
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    Denton, Tx
    I think the best regular hot sauce if Frank's Red hot, i eat that stuff on everything :thumbsup:
     
  17. Bob Vila

    Bob Vila ɐןıʌ qoq Admin VIP

    Messages:
    4,670
    Likes Received:
    57
    Joined:
    Jul 4, 2003
    Location:
    Bristol, Ct.
    ill agree with that!
     
  18. CRX-YEM

    CRX-YEM Super Moderator Moderator VIP

    Messages:
    4,623
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Wallingford, CT
    I want a shirt that looks like the Hienekin logo on the front. that says Chilli Heads
    on the back it says It's all about the Bean
     
  19. JDMilan

    JDMilan Senior Member

    Messages:
    6,730
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 11, 2003
    Location:
    Boca Raton, FL
    I like hot food <_<
     
  20. Bob Vila

    Bob Vila ɐןıʌ qoq Admin VIP

    Messages:
    4,670
    Likes Received:
    57
    Joined:
    Jul 4, 2003
    Location:
    Bristol, Ct.
    WHOA!!! YOU TOO!!!

    :)
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page