1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Bad Bmw...

Discussion in 'Auto Multi-Media' started by AHHVTEC, Dec 2, 2009.

  1. AHHVTEC

    AHHVTEC Well-Known Member VIP

    Messages:
    13,122
    Likes Received:
    245
    Joined:
    Oct 13, 2006
    Location:
    Alabama
  2. Bobby17772

    Bobby17772 New Member

    Messages:
    785
    Likes Received:
    6
    Joined:
    Jun 11, 2009
    Location:
    Enfield, CT
    the first picture scares me a little bit lol
     
  3. 94civicturbo

    94civicturbo New Member

    Messages:
    1,477
    Likes Received:
    23
    Joined:
    Dec 11, 2008
    Location:
    Liberty, IN
  4. 92stoccord

    92stoccord Big Member VIP

    Messages:
    4,595
    Likes Received:
    234
    Joined:
    Sep 21, 2008
    Location:
    Salem, Ohio
    I was so ready to be disappointed when this wasn't an E30, then it was. Then I was happy.
     
  5. klyph

    klyph Dismember VIP

    Messages:
    6,342
    Likes Received:
    262
    Joined:
    Aug 14, 2006
    Location:
    North Pole, AK
    Are those computer fans on the oil cooler?
     
  6. jeremy112683

    jeremy112683 New Member

    Messages:
    99
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Nov 18, 2009
    Location:
    Louisville, KY
    looks like a v6 version of this civic i watched earlier
     
  7. Matts96HB

    Matts96HB . Moderator VIP

    Messages:
    6,482
    Likes Received:
    389
    Joined:
    Apr 16, 2006
    WA-WA-WEE-WAH! /borat

    This car looks like it'd be a little scary to take down the track.
     
  8. eg6sir

    eg6sir Supa Mod Moderator VIP

    Messages:
    21,703
    Likes Received:
    321
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    661 BK CA
    seriously!... looks like its going sideways the whole way down.. lol. literally floating across the ground..
     
  9. eg6sir

    eg6sir Supa Mod Moderator VIP

    Messages:
    21,703
    Likes Received:
    321
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    661 BK CA
    can anyone say twisted frame??.. lol
     
  10. !JDM_EF-9!

    !JDM_EF-9! I'm just EF'n..

    Messages:
    528
    Likes Received:
    6
    Joined:
    Jul 8, 2007
    Location:
    cailfornia
    it not a twisted frame. it just has a gangsta lean to it..;)
     
  11. FLounder

    FLounder power hungry VIP

    Messages:
    2,419
    Likes Received:
    137
    Joined:
    Jun 11, 2008
    Location:
    north palm beach, FL
    damn that thing is nasty! repped
     
  12. phyregod

    phyregod !!YTINASNI

    Messages:
    9,449
    Likes Received:
    225
    Joined:
    Jun 11, 2005
    Location:
    Central Texas
    He needs to spend a few bucks on suspension and chassis stiffening, and some wheelie bars! I bet he'd shave a full second off of that quarter if he harnessed all that power correctly.

    Still sick as hell. Notice the off color front fenders? How much you want to bet he put that bastard into a wall first time he launched it?

    Also, he has the coolest exhaust I've seen in a long time!
     
  13. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,024
    Likes Received:
    3,951
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    :concur:

    that car has a lot more speed in it if he ever gets the chassis figured out
     
  14. TurboRex90

    TurboRex90 Golden EG

    Messages:
    1,250
    Likes Received:
    31
    Joined:
    Jul 15, 2008
    Location:
    Maryland
  15. Honda20000

    Honda20000 New Member

    Messages:
    141
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Dec 5, 2008


    BMW are inline six's.
     
  16. 92stoccord

    92stoccord Big Member VIP

    Messages:
    4,595
    Likes Received:
    234
    Joined:
    Sep 21, 2008
    Location:
    Salem, Ohio
    I wouldn't mind having a 325.
     
  17. DESPAIN

    DESPAIN yep....mmhhm.......yep...

    Messages:
    1,703
    Likes Received:
    39
    Joined:
    Aug 1, 2008
    Location:
    flower mound TX
    that is insane! rep+
     
  18. 92stoccord

    92stoccord Big Member VIP

    Messages:
    4,595
    Likes Received:
    234
    Joined:
    Sep 21, 2008
    Location:
    Salem, Ohio
    2nd video, 45 seconds, what's he saying?

    "Now you're gonna go straight as fast as you can, straight down there, got it?"
     
  19. Ethan

    Ethan Well-Known Member

    Messages:
    2,945
    Likes Received:
    98
    Joined:
    Jun 30, 2008
    lmfao rofl that shit launches like a bitch from hell!
     
  20. phyregod

    phyregod !!YTINASNI

    Messages:
    9,449
    Likes Received:
    225
    Joined:
    Jun 11, 2005
    Location:
    Central Texas
    Are those really coils from a buick? Am I crazy?

    That setup looks exactly like the setup from the 3800 motors.. Which would be very odd, being that they are notorious for eating shit..
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page