1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Day of Defeat: Source

Discussion in 'Computers, Games, Electronics etc' started by Havok, Oct 9, 2005.

  1. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    Anyone got the DoD for HL2 yet?

    I puchased HL2 with CS:S for 30 bucks from Best Buy, suprisingly it runs good on my ancient P4 1.7 Ghz PC...I think I am going to DL it, it's 19.95, and I know the original DoD was that shit, IMO one of the best WW2 shooters there was for that time, which isn't bad for a mod/skin of HL.
     
  2. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    BF2 pwnZor0Z it :)
     
  3. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    Does BF2 have a WW2 skin/mod?
     
  4. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    Hmmm... not sure, I don't play with mods, but I am sure a BF1942 fan has made one.
     
  5. Battle Pope

    Battle Pope New Member

    Messages:
    10,279
    Likes Received:
    60
    Joined:
    Jun 22, 2004
    Location:
    Southern Oregon Coast
    I just installed it via steam. bought the gold package when HL2 released that included a download of it upon release.

    if you get it, let me know. I'd like to try it.
     
  6. Citizen_Insane

    Citizen_Insane Senior Member

    Messages:
    3,698
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Jul 24, 2003
    Location:
    Minneapolis
    DOD:Source rocks some shit. They need to optimize the graphics a bit , they need to fix some of the bugs, and they need MORE MAPS!! Other than that, its a lot of fun.
     
  7. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    Yeah, honsetly, it's one of the better WW2 FPS's out there. I love the whole "enemy throws a grenade, you pick it up and throw it back at them." It makes for some interesting fighting when n00bs just throw the grenade with a 5 second fuse left on it. :)
     
  8. Battle Pope

    Battle Pope New Member

    Messages:
    10,279
    Likes Received:
    60
    Joined:
    Jun 22, 2004
    Location:
    Southern Oregon Coast
    everybody have a favorite server? How about a specific time of day to play?
     
  9. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    I play anytime, I usually play an Avalanche-only Server called WARRIORS or something, I dunno...Good ping, decent players, and my favorite map 24/7. :)
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page