1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Desert Again

Discussion in 'Members' Lounge' started by knowledge, Jan 8, 2003.

  1. knowledge

    knowledge Senior Member

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Beale AFB, CA
    Just wanted to inform you all that I am headed to the middle east once again! I was supposed to be leaving yesterday, but things happened. I haven't been to the swap in a week because I was busy getting things ready and getting the wife set up here while I was gone. I will have internet acess over there but it will be awhile. I will try to keep you all updated on how bad I am sweating my ass off. lol They say its gonna be 30 days but I can see it now. I will be returning hopefully by May!
     
  2. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    damn dood be careful over there. dont get shot at!
     
  3. zueke

    zueke Senior Member

    Messages:
    306
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Lansing, MI, USA, Earth...
    Good Luck!!! Hopefully you will stay out from the front lines. What exactly is your rank/position?
     
  4. cxjon

    cxjon Senior Member

    Messages:
    5,162
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    man+k+toe
    i hope everything goes well!
     
  5. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    29,875
    Likes Received:
    3,792
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
  6. paragus

    paragus Senior Member

    Messages:
    1,363
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    hopefully you wont be long.. and wont have to do this.. but remember.. shoot first ask questions later
     
  7. sportlinecrx

    sportlinecrx Banned

    Messages:
    6,020
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    hmmm that kinda sucks. i dont think theres gonna be any fighting though. like the british prime minister just said yesterday, the chances of military action are less than 50/50. wishing you a safe stay and a quick return home, brian! take good care of yourself over there...we'll be wating to hear from you :)

    gabe
     
  8. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    bring us back b18c4's :)
     
  9. dohcvtec_accord

    dohcvtec_accord WRX Sellout

    Messages:
    8,433
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    The left lane
    Good luck turning the Middle East into a parking lot.
     
  10. cxjon

    cxjon Senior Member

    Messages:
    5,162
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    man+k+toe

    lol
     
  11. knowledge

    knowledge Senior Member

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Beale AFB, CA
    lmao guys. Last time I was where I am going I saw a turboed civic SI, R33 skyline and a bunch of crazy looking audi's and such. The arab guys know whats up when it comes to rides!
    Oh I will be a Staff SGT in the USAF. I am an aircraft mechanic, just so you know zueke.
     
  12. sportlinecrx

    sportlinecrx Banned

    Messages:
    6,020
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002

    :worthy: :worthy: :worthy: damn dude. will u let me fly one of those F-18's?? :D i actually have piloting experience (in a cessna 172 skyhawk).
     
  13. 98integrals

    98integrals Senior Member

    Messages:
    638
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Kzoo
    does the USAF even have f18s? i thought that most of their fighter/multi-role aircraft were f16s?

    anyway, be safe man.
     
  14. knowledge

    knowledge Senior Member

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Beale AFB, CA
    F/A18's are navy! We have the F16's and F15's. Also the A10's! I work on none of the above.
    Its all about the U-2 baby. Nobody can do thier job without it. Reconnaissance is where its at.
     
  15. D See 2

    D See 2 Senior Member

    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Baltimore, MD
    Will you be armed over there, and if so, with what kind of gun(s) or explosives?
     
  16. knowledge

    knowledge Senior Member

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Beale AFB, CA
    Nope not unless shit hits the fan. I will have my gas mask, helmate, flak vest, web belt and cantene. Thats about it. If shit hits the fan i'll be issued an M-16 and some magazines for it. Basically the only weapons i'll have is my pocket knife and a tool box full of tools. lol
     
  17. 88civicHBz6

    88civicHBz6 Senior Member

    Messages:
    170
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 11, 2002
    good luck come back safe man
     
  18. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,515
    Likes Received:
    510
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
    yes, be safe out there! and remember, head shot Saddam for me!
     
  19. knowledge

    knowledge Senior Member

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Beale AFB, CA
    lmao mike! I will. And thanks everyone else!
     
  20. knowledge

    knowledge Senior Member

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Beale AFB, CA
    Well got my Official orders yesterday. I leave no later than Wednesday. Looks like 90-180days! 90 most deffinately and if we Do go to war than I will be there for 180! I am not happy about this and neither is the wife. I hope we kill all those fuckers. Last time I was there during Operation Enduring Freedom we didn't get Osama. I promise you all that I won't come back till one of these fuckers die! Yay for me I get to eat chicken, chicken oh and guess what... More chicken for 180 days. And live in a hot ass tent with 7 other sticky, sweaty fucktards! Uhhhhhhhhh I don't get to drive my coupe either. I will just have to steal some of our chase cars(camaro's) to hold me over. But it's still not the same!
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page