1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

dumb bitches at dunkjing donuts

Discussion in 'Members' Lounge' started by pissedoffsol, Dec 2, 2003.

  1. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    mother fuckers. they fucked with the wrong mother fucker.

    all i wanted was a cup of coffee... medium, black, 5 sugars.

    i said it like that, 3 fucking times to the cunt.

    what do i get? large, black, no sugar.

    of course i don't open it till i get to work... too hot to drink anyway right away... so now here i am, with a fucked up cup of coffee and a bad taste in my mouth. im pissed.

    fuckers fucked with the wrong thing
     
  2. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,580
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
    watcha gonna do?
     
  3. driver1

    driver1 Senior Member

    Messages:
    1,979
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    haha you got owned by the loacl coffee bitch B.......
     
  4. mikesphat

    mikesphat Senior Member

    Messages:
    331
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 27, 2003
    ahh the joys of minimum wage. think the bitch gives a fuck hell naw. I tell you communism works it just hasnt been done right...lol
     
  5. driver1

    driver1 Senior Member

    Messages:
    1,979
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    im assuming it was dunkin coffee....
     
  6. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    yeah, the title shows my rage :D
     
  7. driver1

    driver1 Senior Member

    Messages:
    1,979
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    my bad i never saw the title i just clicked the link from aim chat
     
  8. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,580
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
  9. BigJ

    BigJ I'm just about that action Boss. VIP

    Messages:
    11,091
    Likes Received:
    408
    Joined:
    Oct 4, 2002
    Location:
    Washington
    :lmao: They got you. What are you going to do, go in there and demand your sugar?

    Best thing to do IMO, (fast food business exec.) would come back and be like, hey I ordered a coffee from you yesterday, and I wanted it black with 5 sugars, you gave me black with nosugars, I didn't like it much wihtout sugar, so I would like if you could reimburse me my money I spent, and slap a receipt on the counter. That's it. If not, make a formal complaint and someone will be written up.

    I got written up for swearing the other day at work because some lady heard me say here's your fucking shit to my fat ass manager that didn't have anyone in the kitchen besides myself, and had 4 people in the kitchen. :ph34r:
     
  10. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    hello and welcome to life, where you don't recepits at dunkin donuts.
     
  11. Dustin_m

    Dustin_m Active Member

    Messages:
    4,603
    Likes Received:
    16
    Joined:
    May 21, 2003
    Location:
    San Diego, CA
    Then complain about not getting a reciept. Say that your work paid for it and you needed one. Sounds umb, but it will get the person in trouble. In fast food, it's true, the customer is always right. That is why i hated that shit so much.
     
  12. silver

    silver Senior Member

    Messages:
    708
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Nov 15, 2002
    Location:
    St. Louis
  13. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
    uhh, why not just put some sugar in it? lol
    you guys dont have coffee machines at work? wtf?? i think the only time i drink coffee is at work cuz its free. unless its a white mocha from starbucks, mmmmm.
     
  14. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    theres no sugar here....
     
  15. punkyjewster41

    punkyjewster41 Senior Member

    Messages:
    260
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 11, 2003

    dude thats funny as hell, hah.

    I used to work at taco bell, and i still kinda feel bad about this...One day my mananger noticed i was always giving free food to my friends, so she told me that if I came up short, over anything was wrong, Im fired. So I was like fine, no biggy. Weeell this old lady wanted more guacamole on her nachos. I told her I had to charge her more because thats the amount that regularly comes with it and my manager was breathing down my neck. This lady made the biggest fiasco over guacamole ive ever seen, and i was fed up, so i took it to the back, and shot the gooiest longest, drippiest snot rocket right on top of her nachos and covered it in guacamole :D . She sat down at a table and munched out, thats what you get...fag. Man I hate old people.
     
  16. Vindowviper

    Vindowviper Junior Member

    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 22, 2003
    ?????????



    what the fuck is wrong with you man?
     
  17. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.

    check on ebay :ph34r:
     
  18. punkyjewster41

    punkyjewster41 Senior Member

    Messages:
    260
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 11, 2003
    I despise the geriatric. :angry:
     
  19. Vindowviper

    Vindowviper Junior Member

    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 22, 2003
  20. Smonkeyboy

    Smonkeyboy Senior Member

    Messages:
    2,775
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Spokane, WA
    $3 for a packet of sugar

    LMMFAO :bo:
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page