1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

ebay idoit

Discussion in 'Members' Lounge' started by cxjon, Dec 24, 2002.

  1. cxjon

    cxjon Senior Member

    Messages:
    5,162
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    man+k+toe
  2. RENR

    RENR Senior Member

    Messages:
    383
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    los angeles
    hahahahahahahahhahahah what the hell is that hahahahahahahahahah
     
  3. 93solman

    93solman Member

    Messages:
    88
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 31, 2002
     
  4. RENR

    RENR Senior Member

    Messages:
    383
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    los angeles
    an intercooler for a electric turbo wow that must be some awsome power!i bet thats what KIT used to have in knight rider.
     
  5. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    No worse than the guy who auctioned off a PICTURE of a b18 for like $1200.
     
  6. cxjon

    cxjon Senior Member

    Messages:
    5,162
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    man+k+toe
  7. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    current bid $0.01 hahahahahahahahahahahaha that's greatwhere are the pictures of this turbo motor?
     
  8. cxjon

    cxjon Senior Member

    Messages:
    5,162
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    man+k+toe
    broken timing chain
     
  9. Prowler

    Prowler Super Moderator

    Messages:
    3,452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    B MT
    Someone bid on the radiator.
     
  10. kyleirwin

    kyleirwin Retired OG

    Messages:
    2,420
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Oct 24, 2002
    Location:
    Vegas
    gotta love the fucked up spray painted stupid street logo on the hood.
     
  11. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    Isn't it ironic that the person who started this thread called the person an idiot..yet he spelled it wrong!
    :owned:
     
  12. 90 accord

    90 accord Chicks dig the box Moderator VIP

    Messages:
    5,008
    Likes Received:
    21
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Mesa, AZ

    i second that motion! rofl!!
     
  13. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
  14. xlfusionxl

    xlfusionxl Senior Member

    Messages:
    244
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    somewhere in florida
    these posts here get worse each day.

    noobs = fucktards.
     
  15. cxjon

    cxjon Senior Member

    Messages:
    5,162
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    man+k+toe
    look at your keyborad and tell me what two keys that are next to each other thats in the word idiot.... wow its the I and the O and tell me how easy it is to type it wrong when you suck at typing? its a mistake made by someone who is not a noob. i have been coming to hondaswap longer then most of you fucktardsâ„¢ that were talking shit so fuck off!
     
  16. xlfusionxl

    xlfusionxl Senior Member

    Messages:
    244
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    somewhere in florida

    No one is messing with you man, you are a baller, and I know that. I was yelling at the noobs who just joined.

    Holla bro. :spin:
     
  17. cxjon

    cxjon Senior Member

    Messages:
    5,162
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    man+k+toe
    no problem mang... i hate when people flame people when they dont spell/type shit right...
     
  18. inkrypted

    inkrypted Junior Member

    Messages:
    19
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 12, 2002
    Location:
    florida keys, fla ( 1hr S. of mia)
    Noob=fucktard. I don't think being new to a site makes you a fucktard, I think saying stupid shit does. Didn't most of the members start as Noob's? Just an observation.
     
  19. shuturmowth

    shuturmowth Senior Member

    Messages:
    224
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    cali
    gotta love how that guy has no idea whats goin on with that car....... 5 speed I THINK......as far as i know thats all thats wrong with it........lol :wtf:
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page