1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

FFXI

Discussion in 'Members' Lounge' started by Capt. Orygun, Jan 2, 2004.

  1. Capt. Orygun

    Capt. Orygun Win the Day

    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    121
    Joined:
    Nov 11, 2002
    Location:
    Oregon
    So I got it from Walmart, headed home to install and... "Error 1305 cannot read from......." yeah so I'm freeking pissed!!!! Anyone buy this and I dunno, have it work?
     
  2. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    ffxi? wtf is that?
     
  3. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,577
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
    final fantasy 11.


    please. just stick to the console version of the games. i had an older copy of ff7 that used to do that ocassionally.

    <~~ proud owner of every NES,SNES, PS, and PS2 adventure of US FF series.
     
  4. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX

    Maybe that's your problem. :lol:
     
  5. Capt. Orygun

    Capt. Orygun Win the Day

    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    121
    Joined:
    Nov 11, 2002
    Location:
    Oregon

    Walmart and Jesus own abilene :lol:

    This place a 1 church for every 220 ppl you know that? There 130,000 ppl here!

    Jesus for Mayor :lol:
     
  6. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,577
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
    the only thing you cant get at walmart are parental advisory cd's.
     
  7. JDMilan

    JDMilan Senior Member

    Messages:
    6,730
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 11, 2003
    Location:
    Boca Raton, FL
    not sure, ask jesus? WWJD??
     
  8. Slo86GT

    Slo86GT Super Moderator

    Messages:
    3,354
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Memphis - Hellhole of the South
    Is it the FFX, or FFX2? The one with the three girls or the guy you start out with?

    FFX2 is kinda :ghey: compared to the FFX game, but it's still pretty enjoyable... Speaking of, I need to get back to it. ;)

    Also, Most software stores will let you exchange for same product, even if it's opened... Why wouldn't they? You gunna copy the same game again?!
     
  9. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,577
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA

    i bought ffx2 the day it came out, but i never finished ffx so i started over again.

    the one silverchild bought is the online ff i believe.
     
  10. Capt. Orygun

    Capt. Orygun Win the Day

    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    121
    Joined:
    Nov 11, 2002
    Location:
    Oregon
    One trip to walmart later and all is well, did you know they did cash back for opened software?!? I didn't think anyone did that! So I'm waiting in line and this dude who seemed slightly retarded was trying to return stuff he obvious hadn't even paid for yet for money :lol: It was great, they gave him like 3 bucks and escourted him out of the store :bonk:

    Anyway I''l post screen shots if you guys wanna see what FF online is like
     
  11. Capt. Orygun

    Capt. Orygun Win the Day

    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    121
    Joined:
    Nov 11, 2002
    Location:
    Oregon
    Oh Fuck I need a new video card :chair:
     
  12. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,577
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page