1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

"funny" Ebay Auction (possible Work Warning)

Discussion in 'Members' Lounge' started by La_Pieuvre, Apr 30, 2003.

  1. La_Pieuvre

    La_Pieuvre Senior Member

    Messages:
    778
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Dallas, TX
    alright guys, try to figure out what's wrong with this auction :lol:

    Link
     
  2. dohcvtec_accord

    dohcvtec_accord WRX Sellout

    Messages:
    8,433
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    The left lane
    <------ not getting it, and will probably feel dumb
     
  3. La_Pieuvre

    La_Pieuvre Senior Member

    Messages:
    778
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Dallas, TX
    keep looking...it took me a while to get it too (*hint* look at everything in the auction)...and when you do find it don't say what it is :p
     
  4. dohcvtec_accord

    dohcvtec_accord WRX Sellout

    Messages:
    8,433
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    The left lane
    Ahhhhhhh now I see it. I've seen that somewhere before, it was a long time ago, so I forget just where I saw it.
     
  5. 93solman

    93solman Member

    Messages:
    88
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 31, 2002
    nope, don't get it.
     
  6. caffeind

    caffeind Senior Member

    Messages:
    325
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 11, 2002
    Location:
    Florida
    this is me :blink:
    this is me not getting it :blink:

    :blink:
     
  7. BigJ

    BigJ I'm just about that action Boss. VIP

    Messages:
    11,090
    Likes Received:
    408
    Joined:
    Oct 4, 2002
    Location:
    Washington
    GROSS! :angry: My eyes, they are soiled, they are soiled!!!!!! :angry:
     
  8. civ90hb

    civ90hb Senior Member

    Messages:
    129
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 20, 2002
    Location:
    Waterloo, IL
    that was just wrong showing us that but pretty funny haha
     
  9. La_Pieuvre

    La_Pieuvre Senior Member

    Messages:
    778
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Dallas, TX

    LMFAO ! I'm sorry dude... I couldn't help myself... I just had to post this and share it with HS :lol:
     
  10. 93solman

    93solman Member

    Messages:
    88
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 31, 2002
  11. preluderjs

    preluderjs Senior Member

    Messages:
    701
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 3, 2002
    Location:
    san diego
    Somebody give it away please..... I'm sooo lost. :huh:
     
  12. Drock42

    Drock42 Senior Member

    Messages:
    186
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 14, 2002
    Location:
    Alamogordo, New Mexico
    lol...holy shit...i sure as hell hope what i found is what you're talking about!!! PM me to make sure...i don't wanna have to go to therapy over this!!! :puke:
     
  13. La_Pieuvre

    La_Pieuvre Senior Member

    Messages:
    778
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Dallas, TX

    I'll PM you the answer...just don't give it away in the thread
     
  14. preluderjs

    preluderjs Senior Member

    Messages:
    701
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 3, 2002
    Location:
    san diego

    :lol: :puke: nevermind, found it. :puke: :lol:
     
  15. SixtySecondAssassin

    SixtySecondAssassin Senior Member

    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Austin, TX
  16. La_Pieuvre

    La_Pieuvre Senior Member

    Messages:
    778
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Dallas, TX

    I think so, the links work and everything...the seller has other auctions and a good rep
     
  17. SixtySecondAssassin

    SixtySecondAssassin Senior Member

    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Austin, TX
    someone should email that nasty fuck
     
  18. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    I think the link is changed or something,because there is nothing I can find in there that is weird.
     
  19. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    only thing i found funny was the guys name...bobfreeman
     
  20. shuturmowth

    shuturmowth Senior Member

    Messages:
    224
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 8, 2002
    Location:
    cali
    thats disgusting..... :puke:
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page