1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Funny license plate

Discussion in 'Members' Lounge' started by Canuck 93 Civic Si, Sep 15, 2003.

  1. Canuck 93 Civic Si

    Canuck 93 Civic Si Senior Member

    Messages:
    539
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 3, 2002
    Location:
    Mississauga, Ontario, Canada
    :D
    [​IMG]

    [​IMG]

    Sorry about the size, havnt quite figured out how to make them smaller.
     
  2. dveit

    dveit Well-Known Member VIP

    Messages:
    5,361
    Likes Received:
    79
    Joined:
    May 5, 2003
    Location:
    DMV
    :lol:

    I'd rock it.

    And holy lifesize pics batman!

    You can resize them in your average mspaint, its not very hard. :roll:

    Image>Stretch/Skew ... then do horizontal/verticle>50/50 to size them in half.
     
  3. Frankie P.

    Frankie P. Senior Member

    Messages:
    1,630
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 7, 2003
    Location:
    Austin, TX.
    "Thats a huge Bitch" Duece Biggalow Rules!!!!
     
  4. Def_Jam

    Def_Jam Senior Member

    Messages:
    347
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 12, 2003
    Location:
    Wilmington, NC
    very nice plates!!!
     
  5. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    its actually funnier if you read the whole plate
    "ontario biotch, yours to discover"

    :lmao: what a h00r
     
  6. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
  7. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
     
  8. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT

    :werd:
     
  9. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    :wtf: is IDB?
     
  10. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
  11. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
  12. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
    ah yes, chicks love it in the pooper
    EDIT:
    but, wtf does IDB have to do with this post?
    this has flown over my head
     
  13. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT

    that ^^^^^^^^
     
  14. Frankie P.

    Frankie P. Senior Member

    Messages:
    1,630
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 7, 2003
    Location:
    Austin, TX.
    "I see here you have experience in Debit?"

    "No... No... thats da butt."

    The ladies man is too cool.
     
  15. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    ok, i still dont get it....
     
  16. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    never mind .... go smoke
     
  17. sohcslammer

    sohcslammer Senior Member

    Messages:
    2,193
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 11, 2003
    Location:
    Bay Area

    :lol: Pass that shit to the left biddy-bum-bum!

    I see a plate at work everyday and have been meaning to snap a pic. It's on a 2000 porche and the plate says "HI OFESR" or something like that. I love it.
     
  18. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    :yes:
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page