1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Funny vid!

Discussion in 'Members' Lounge' started by Loco Honkey, Oct 15, 2003.

  1. Loco Honkey

    Loco Honkey Banned

    Messages:
    3,646
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 5, 2003
  2. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,129
    Likes Received:
    1,020
    Joined:
    Aug 10, 2003
    since you didn't put a work warning, but a "dl at your own risk" I think I'll ask exactly if it's all funny, or funny but really nasty? :unsure:
     
  3. La_Pieuvre

    La_Pieuvre Senior Member

    Messages:
    778
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Dallas, TX
    HAHAHA :lol:

    and it's not nasty at all
     
  4. Loco Honkey

    Loco Honkey Banned

    Messages:
    3,646
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 5, 2003
    Oh, sorry... Work safe content, but it's coming from Consumption Junction.
     
  5. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,129
    Likes Received:
    1,020
    Joined:
    Aug 10, 2003
    :eek: Ok I just watched it and I just gotta say.......
    hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


    :bo:
     
  6. lude68

    lude68 Senior Member

    Messages:
    632
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 25, 2002
    i think i outta try that out sometime on this bitch at work...damn what a great idea...lmao
     
  7. 90 accord

    90 accord Chicks dig the box Moderator VIP

    Messages:
    5,008
    Likes Received:
    21
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Mesa, AZ
    LMAO!!!! that was fuckin great!!!
     
  8. Seany-izzle

    Seany-izzle New Member

    Messages:
    7,738
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Aug 25, 2003
    Location:
    In a fucking house.
  9. Def_Jam

    Def_Jam Senior Member

    Messages:
    347
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 12, 2003
    Location:
    Wilmington, NC
    Funny shit man!!
     
  10. hcivic.com

    hcivic.com Senior Member

    Messages:
    4,571
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 7, 2003
    Location:
    Calgary Alberta canada
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page