1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

GT4 ownage...

Discussion in 'Members' Lounge' started by TurboMirage, Mar 8, 2005.

  1. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,579
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
    my buddy and i went and picked up a copy of gt4 from walmart. mind you i bought mine the day it came out.

    we get back to his place.

    inside the case is a shitty maxell cdrw. go figure. :angry:

    the cdrw was blank. :blink:
     
  2. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    Wasn't it new?
     
  3. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,579
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
  4. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    lol, someone at Wal-Mart is getting fired.
     
  5. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,579
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
  6. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,057
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
    bahahahah

    walmart sucks...

    anyone read about the video camera some lady bought for her kids...
    when she got it home and gave it to the kids they discovered a video already in it of some guy playing with himself, and then that guy with some children?!?!
    :blink:
    fucked up shit
     
  7. GSRCRXsi

    GSRCRXsi Super Moderator Moderator VIP

    Messages:
    9,623
    Likes Received:
    345
    Joined:
    Nov 13, 2002
    Location:
    MD
  8. Citizen_Insane

    Citizen_Insane Senior Member

    Messages:
    3,698
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Jul 24, 2003
    Location:
    Minneapolis
    Dont shop at walmart. They are one of the least ethical companies out there and their products are crap. Pay a little more and go somewhere else.
     
  9. E-dogg

    E-dogg Senior Member

    Messages:
    324
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Dec 22, 2004
    I agree, WalMart is bad for the economy in that they drive out small businesses that can't compete but also in this sense.... WalMart will have manufacturers make things for them and since WalMart is the largest distributor of a companies product they will threaten to quit carrying it if the supplier doesnt lower the price, however they keep doing this until the supplier is forced to either go out of business or have their product made in 3rd world countries. So they cause people to lose jobs and businesses by directly competing and by having manufacturers set up shop outside the U.S. They also are notorious for hiring illegal immigrants from Europe.
     
  10. Prowler

    Prowler Super Moderator

    Messages:
    3,452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    B MT
    And they wouldn't hire me. LOL. I'm glad to work at their biggest competitor here in town, ShopKo. All our customers are people who either non white-trash or hate walmart and everything they stand for.
     
  11. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    White trash and Wal Mart are synonomous. Only thing good about Wal-Mart is the fact that I can get a keg at 2 am.
     
  12. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,057
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY


    where do you live that you can get a keg at walmart?

    and go back to the MSN l33t article...
     
  13. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    lol, calm down spaz, I saw your post.

    I live in NW Florida, all I do is walk in, and tell them what kinda beer I want--5-10 min later, they roll up with a keg, tap and bucket.
     
  14. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,057
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY


    what?!?!? at a walmart?
    damn
    i don;t think my local walmart has a keg department...
    lol

    where do you go? the front counter?
    your walmart > my walmart...

    and i;m not spazing, just wondering wtf you;re talking about...
     
  15. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    I went up to the manager at like 1:30, and I told her I needed a keg of Budweiser (only choices were miller lite, bud lite, natty lite, and bug) so I went to the Service Desk (where you usually return shit) and they rang it up. The beer was like 69 bucks, the keg was 50, tap was 25, and bucket was 25, all deposit, I have 30 days to return them.
     
  16. jeffie7

    jeffie7 Wrong Whole! VIP

    Messages:
    12,931
    Likes Received:
    735
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Maryland
    I'm always buying ammo from wally world =)
     
  17. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    shit i am known to go to Wal-Mart when im bored just to look around and waste time. lol
     
  18. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    Because you are white trash.
     
  19. asmallsol

    asmallsol Super Moderator

    Messages:
    8,074
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Houghton/Livonia Michigan
    holy shit, thats cheap for a keg. Here with taxes, it is 65 for the keg + $10 deposit.
     
  20. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    eh? You make it sounds cheaper...It was 169.xx overall, minus the 100 dollars I will get back whenever I return the keg. It was fun fitting it in the car.
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page