1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

HALLOWEEN

Discussion in 'Members' Lounge' started by Sweet InStinct, Sep 29, 2005.

  1. Sweet InStinct

    Sweet InStinct Hot Member

    Messages:
    1,096
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2003
    Location:
    Toronto/Ont/Canada
    [​IMG]

    Whats everyone doing this year???
    I know I'm jumping the gun here cuz its not even a month away..

    Anybody have some really cool costume ideas?

    Whats the funniest thing thats happened to you on this day?

    [​IMG]
     
  2. reikoshea

    reikoshea HS Troll...And Mod Moderator VIP

    Messages:
    12,633
    Likes Received:
    193
    Joined:
    Apr 27, 2005
    Location:
    San Antonio, TX
    i have a cracked helmet from when i wrecked my YZF600...though about putting some blood on it and wearing a firesuit or something.
     
  3. EGProject

    EGProject YEEEEAAHHHHH

    Messages:
    2,870
    Likes Received:
    28
    Joined:
    Jun 26, 2004
    Location:
    Whitinsville, Massachusetts
    Not too sure yet...but thinking either a NO looter, or something less touchy...


    Funniest thing? The time we had a halloween party at my old house (my parents still live there) and some kids decided to TP the house, and egg the cars. Turns out, since my dad is majoy player in the towns fire department, he is also friends with a few police officers in town as well. Well, the kids egged the cars of 2 off-duty officers, and the truck of a detective. As soon as it was discovered, I assume a phone call was made, and the entire fleet of cruisers on duty went looking for the kids...lol.

    :mrgreen:
     
  4. Sweet InStinct

    Sweet InStinct Hot Member

    Messages:
    1,096
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2003
    Location:
    Toronto/Ont/Canada
    I once saw a guy at a club dressed as a penis...... and his gf....was well u know.. the opposite...
     
  5. B16RacerN2NR

    B16RacerN2NR Working Hard VIP

    Messages:
    6,148
    Likes Received:
    99
    Joined:
    Feb 28, 2003
    Location:
    Moving back West...
    i'm dressing up as a Pregnant Nun, then i'ma go to church :ph34r:
     
  6. reikoshea

    reikoshea HS Troll...And Mod Moderator VIP

    Messages:
    12,633
    Likes Received:
    193
    Joined:
    Apr 27, 2005
    Location:
    San Antonio, TX
    seen that too...i know what my girl friend is doing...i almost just wanna stay home and enjoy it for myself.
     
  7. formby

    formby learning in progress

    Messages:
    5,735
    Likes Received:
    23
    Joined:
    Feb 19, 2003
    i am going to dress like a saudi
     
  8. Xaero3953

    Xaero3953 Senior Member

    Messages:
    601
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 7, 2005
    Location:
    Ft. Worth, TX
    I use to sit in the large oak outside my house with my paintball gun and a full tank of C02. Great fun. THen one year we took the chain off of a chainsaw and chased kids.

    I know, I'm evil, going to hell, fill in the blank. [​IMG]
     
  9. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    i think i'm going to rock the flagday outfit :p
     
  10. infamouz

    infamouz Senior Member

    Messages:
    296
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 8, 2005
    Location:
    Sacramento, C.A.
    i had the gayest shit on last year, i dressed up my body in a huge garbage bag, and found the ugliest mask possible. me and my friends followed little kids around holding out our bags. it was funny cause we stayed like 5 feet away from them at all times, and walked when they ealked and stopped when they stopped.

    oh yeah and i would dress up as a giant clit.
     
  11. 92civicb18b1

    92civicb18b1 The Trisexual

    Messages:
    8,859
    Likes Received:
    18
    Joined:
    Oct 1, 2003
    Location:
    The asshole of the USA, New Jersey
    my friend wants me to dress up as a female whore....I might do it, lol
     
  12. Sweet InStinct

    Sweet InStinct Hot Member

    Messages:
    1,096
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2003
    Location:
    Toronto/Ont/Canada
    hahh you guys are too funny.. I think I might do a couple of the ones that have been said ... lol like follow kids and walk then they walk.. lol hhhahaha i can just picture it.. those kids would freak out.. then again knowing kids these days they might turn around and start something.. lol or in some states, kill you..
     
  13. B16RacerN2NR

    B16RacerN2NR Working Hard VIP

    Messages:
    6,148
    Likes Received:
    99
    Joined:
    Feb 28, 2003
    Location:
    Moving back West...
    Bad idea!!! you'll get yourself pregnant :ph34r:
     
  14. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,057
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
    you should go to threewishes.com (NSFW-ish) and get a costume...

    then post a pic...
     
  15. Seany-izzle

    Seany-izzle New Member

    Messages:
    7,738
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Aug 25, 2003
    Location:
    In a fucking house.
    I dont remember the last 3 halloweens... ive been way too hammered to remember. But if i do decide to dress up, i may go as a giant hot dog.
     
  16. infamouz

    infamouz Senior Member

    Messages:
    296
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 8, 2005
    Location:
    Sacramento, C.A.
    lol that reminds me of when we went tick or treating last year, and we came by this one house with a shit load of 7th and 8th graders. the funny thing is that they all got into a fight and stuff... not like a fist fight, but more like a roll around fight. we were laughing at them while a shit load of highschoolers came in and took their candy while they were fighting. the funniest shit ive ever seen. all the highschoolers were wearing black on black clothing so right when they ran like 20 feet you couldnt see em. it was like some ninja shit. hilarious days....
     
  17. Airjockie

    Airjockie Watanabe Whore!!!

    Messages:
    11,238
    Likes Received:
    166
    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    Meriden, CT, USA
  18. 92civicb18b1

    92civicb18b1 The Trisexual

    Messages:
    8,859
    Likes Received:
    18
    Joined:
    Oct 1, 2003
    Location:
    The asshole of the USA, New Jersey
    LOL,

    I think we're going to Fright fest this year. Although I'm not sure, because I want to be high. Six Flags + drugs = potentially bad situation
     
  19. reikoshea

    reikoshea HS Troll...And Mod Moderator VIP

    Messages:
    12,633
    Likes Received:
    193
    Joined:
    Apr 27, 2005
    Location:
    San Antonio, TX
    Ninja candy thieves....good times.
     
  20. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,057
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
    brownies!!!
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page