1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

HAPPY CINCO DE MAYO

Discussion in 'Members' Lounge' started by One Stop Customs, May 5, 2005.

  1. One Stop Customs

    One Stop Customs Senior Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2003
    Location:
    Los Angeles
    HAPPY CINCO DE MAYO TO ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!




    HMMm... Waiting for the Taco man so that we can start making tacos today... hahaha
    Last year tacos were good as heck so we decided to get homie to cater for us again :D



    Tacos al pastor
    Tacos de Asada
    Tacos de Pollo
    Cebollas asadas
    3 different types of salsa
    Sodas, Horchata, Agua de Jamaica



    DOn't you wish that you worked in the elementary school where I work LOL hahaha


    ARRIVIDERCI A TUTTI MIO AMICOS E AMICAS
     
  2. swanny

    swanny Senior Member

    Messages:
    3,779
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jul 13, 2003
    Location:
    buck teeth and government checks, PA
    :beer:
     
  3. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
    CINCO DE DRINKO!!!!

    Anyone else notice it is 05/05/05? And I'm getting out of work at ... 5? LOL

    I shall be fitshaced by 6:30 (gotta get through traffic)
     
  4. One Stop Customs

    One Stop Customs Senior Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2003
    Location:
    Los Angeles



    HOLY F_CK BATMAN!!! LETS GO GET ALQAEDA!!!
     
  5. VTEC_CBR

    VTEC_CBR Senior Member

    Messages:
    1,075
    Likes Received:
    28
    Joined:
    Oct 31, 2004
    Location:
    Virginia Beach

    no shit, tacos al pastor are freakin awesome with sliced up radishes and lime. but why did you end your message in italian and not spanish??
     
  6. One Stop Customs

    One Stop Customs Senior Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2003
    Location:
    Los Angeles



    Because i'm a nerd...


    ARigatu, anyong haseyo, au revouir mon amie



    and hell yeah for the radishes and lime... guacamole YUMMY!!!!!!
     
  7. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    noquiro taco bell?

    i swaer, we are the only site in the world who have members by the names of taco and nacho. lol
     
  8. One Stop Customs

    One Stop Customs Senior Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2003
    Location:
    Los Angeles




    HAHAHHAHAAA ass LOL
     
  9. VTEC_CBR

    VTEC_CBR Senior Member

    Messages:
    1,075
    Likes Received:
    28
    Joined:
    Oct 31, 2004
    Location:
    Virginia Beach
    hace un ano estaba en Puebla en donde estuvo la batalla del 5 de mayo. hubo una desfila bien grande y fue Presidente Fox. todas las calles estaban cerradas pero estuvo bien chido. ya tengo ganas de regresar de visita... ^_^
     
  10. Taco15

    Taco15 I wear stretchy pants VIP

    Messages:
    6,998
    Likes Received:
    203
    Joined:
    Jan 11, 2005
    Location:
    Tallahassee Fl
    AND HERE I AM! THE TACO MAN HIMSELF! lol damn i almost missed this thread. For the noobs.yes i am mexican and yeas i will be partying with my family,MEXICAN STYLE!. Its Corona time amigos! Well what ever you drink. Not to mention igot a jar of moonshine.yes MOONSHINE! I'm gonna have fun tonight :) And make hot love to my sexy blonde! whoooooooooooooooooootttttt ARRIBA ARRIBA!
     
  11. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
  12. Taco15

    Taco15 I wear stretchy pants VIP

    Messages:
    6,998
    Likes Received:
    203
    Joined:
    Jan 11, 2005
    Location:
    Tallahassee Fl


    ME GUSTA Honda Swap :p
     
  13. b204dr

    b204dr Senior Member

    Messages:
    915
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 11, 2004
    Location:
    Minnesota



    yes i found this ammusing to - but all gravey ! :ph34r:
     
  14. Outlandish_Bandit

    Outlandish_Bandit Senior Member

    Messages:
    132
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 5, 2005
    Mmmmmm just finished my Tacos... was quite tasty!! i'd post a ic of the aftermath ie me in the bathroom, but i forgot the password to my picture posting account. Duh. But yeah, Cinco de Mayo is the tits.
     
  15. Seany-izzle

    Seany-izzle New Member

    Messages:
    7,738
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Aug 25, 2003
    Location:
    In a fucking house.
    my mommy is making tacos for dinner :D
     
  16. Taco15

    Taco15 I wear stretchy pants VIP

    Messages:
    6,998
    Likes Received:
    203
    Joined:
    Jan 11, 2005
    Location:
    Tallahassee Fl

    mine makes them everyday.well not tacos but tortillas :p .as a matter of fact i'm eating some as i type! And they ar good!
     
  17. adidas_man

    adidas_man Honorary Honda Driver

    Messages:
    651
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 19, 2004
    Location:
    Warrensburg, MO
  18. Taco15

    Taco15 I wear stretchy pants VIP

    Messages:
    6,998
    Likes Received:
    203
    Joined:
    Jan 11, 2005
    Location:
    Tallahassee Fl

    were leaving to go out tonight for dinner to a mexican restaurant. Every mexican restaurant here in town is going to have a mariachi band....thats alot of bands and booze :eek:
     
  19. Battle Pope

    Battle Pope New Member

    Messages:
    10,279
    Likes Received:
    60
    Joined:
    Jun 22, 2004
    Location:
    Southern Oregon Coast


    You should know what it means, what with living in Little Mexi.. I mean, California. ;)
     
  20. One Stop Customs

    One Stop Customs Senior Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2003
    Location:
    Los Angeles



    WE MEXICANS ARE WORLD WIDE NIEAGUH!!! LOL


    Actually Nacho derives from my middle name Ignacio.



    To taco: 5 de mayo isn't about drinking, its not even a highly celebrated day, other than in Puebla, Puebla, or in Mexico City. Yes the citizens of mexico de acknowledge the day, but they don't drink for that day... So really, you have became another regular ole, Chicano who thinks the 5th of may is Mexican Independence day and get drunk and celebrate it LOL...


    now go have a taco meng.
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page