1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

hola why trucks are better than hondas :)

Discussion in 'Members' Lounge' started by senatE, Feb 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007
  2. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    you and my friend Brandon would get along well
     
  3. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007
    lol is that so? i need a good truck friend ';P
     
  4. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,582
    Likes Received:
    697
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
    i can do that in my mirage :lol:
     
  5. Magana559

    Magana559 The Warden

    Messages:
    2,568
    Likes Received:
    42
    Joined:
    Aug 9, 2008
    Location:
    fresno Ca
    can you do that when its dry?
     
  6. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007

    can i?
     
  7. Bobby17772

    Bobby17772 New Member

    Messages:
    785
    Likes Received:
    6
    Joined:
    Jun 11, 2009
    Location:
    Enfield, CT
    you're also rwd, completely different playing field.
     
  8. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007

    wow really? hince the title of the thread?:wtf:
     
  9. Bobby17772

    Bobby17772 New Member

    Messages:
    785
    Likes Received:
    6
    Joined:
    Jun 11, 2009
    Location:
    Enfield, CT
    if you want to say you're better then a honda, put it in 4 wheel drive and disconnect the rear drive shaft
     
  10. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007
    right since im willing to fuck up my truck to prove a point about your fwd car? and the gear ratio is way different. please do not talk in my thread. its a video of me having fun in the snow kthx leave.
     
  11. Battle Pope

    Battle Pope New Member

    Messages:
    10,279
    Likes Received:
    60
    Joined:
    Jun 22, 2004
    Location:
    Southern Oregon Coast
    Super attitude there skip, I take it you are unfamiliar with the internets.
     
  12. Magana559

    Magana559 The Warden

    Messages:
    2,568
    Likes Received:
    42
    Joined:
    Aug 9, 2008
    Location:
    fresno Ca
    Use your truck to haul shit and tow shit. I bet my left nut a b16 crx will kill this pos. Its a truck not a drag car.
     
  13. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007
    Don't u just love it :). I would have a better one but I'm just sick of these peeps comin in threads ruining ppls good threads and perfectly good jokes and gotta talk trash bc they feel like shit about their cars or about life in general. I've been using forums since I've been using pcs pretty much and my post was a joke I still love hondas but only the rwd ones with 2jz swapss :D
     
  14. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007
    :) gah if I wasn't on my phone I'd put a rofl smiley. My friend thought the same thing about his exb16 swap with plenty of shit done to it. U wanna know what happened? He lost ;) so b4 u say something so ignorant get ur facts straight. My truck is not slow it may weigh 7k but ur in for a suprise maybe ill get out next race on vid for u :) and the towing comment I have a chevy dmax for that this truck is for purely building sleeper thx for the attempt at tying to make me think ur honda is so bad ass
     
  15. Battle Pope

    Battle Pope New Member

    Messages:
    10,279
    Likes Received:
    60
    Joined:
    Jun 22, 2004
    Location:
    Southern Oregon Coast
    Wow, either you have learned nothing in the time you have been visiting forums, or you just got your computer yesterday.

    Interesting.

    P.S. The only thing this thread is doing for you is making you look like a tool.
     
    1 person likes this.
  16. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007
    Maybe so don't be jealous
     
  17. UNDR8D

    UNDR8D ...has a job!

    Messages:
    3,939
    Likes Received:
    115
    Joined:
    Sep 13, 2007
    Location:
    8OH!5
    Ur a fag...gtfo
     
    1 person likes this.
  18. senatE

    senatE New Member

    Messages:
    95
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Oct 22, 2007
    Maybe so don't be jealous :)
     
  19. Magana559

    Magana559 The Warden

    Messages:
    2,568
    Likes Received:
    42
    Joined:
    Aug 9, 2008
    Location:
    fresno Ca
    I dont feel like shit about my car or life , but I dont think your POS truck is any quick. sounds like weaksos if you ask me. I dont think My honda is bad ass but I dont think trucks should be raced. Trucks have a bed to haul shit not race.

    I dont want to see a vid of you racing in the snow you idot.

    Plus I would much rather put my money in the Dmax than that POS dodge.
     
  20. chadcharb

    chadcharb Well-Known Member VIP

    Messages:
    3,005
    Likes Received:
    294
    Joined:
    Oct 15, 2008
    Location:
    maple valley, Wa
    i am in no way stickin up for this kid, but your crazy to take a dmax over a cummins! easily the most reliable deisel motor on the road(in the U.S.)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page