1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

I bitched out another forum LOL

Discussion in 'Members' Lounge' started by One Stop Customs, Feb 3, 2005.

  1. One Stop Customs

    One Stop Customs Senior Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2003
    Location:
    Los Angeles
    funny, just read at the stupid question...

    Well, its a lowrider forum and the guys ask all these stupid questions and so, I decided to post all the stupid questions in a stupid way LOL...

    sheesh, this forum I like bc you guys talk about knowledge and shit that happens in different states, etc... these guys are blah, not even a 10th near you guys, so that's why I am here also LOL
     
  2. Airjockie

    Airjockie Watanabe Whore!!!

    Messages:
    11,238
    Likes Received:
    166
    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    Meriden, CT, USA
    you have potential here as a mod :ph34r:
     
  3. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    wtf? you're talking to yourself.

    :thatlinksucks:
     
  4. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,056
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
  5. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX


    :werd:
     
  6. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
  7. driver1

    driver1 Senior Member

    Messages:
    1,979
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003


    :werd: :withstupid:
     
  8. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,056
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY

    bahahahaha
     
  9. liquid00meth

    liquid00meth Senior Member

    Messages:
    3,201
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 26, 2002
    Location:
    Laconia, NH
    your a bad motherfucker man.
     
  10. StarBellieAngel

    StarBellieAngel Senior Member

    Messages:
    1,679
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 20, 2003
    Location:
    San Jose, CA
    [sam jackson] the one that says bad motha fucka on it! [/sam jackson]
     
  11. One Stop Customs

    One Stop Customs Senior Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2003
    Location:
    Los Angeles



    no, switches are not for bitches... Damn, its my 1st time defending lowriders, I usually defend hondas LOL


    As I tell people, I love "Car" customizing... Whether it be a old car or import or a hotrod... a car is a car to me, each one with its own style... So really, switches aren't for bitches bc a hydraulic setup alone can cost you 10,000 all depending on what you want to do with your car. So far I have 25,000 invested into a car that is torn apart, everything is chromed out... and that is how my racing honda will be when I buy another to build next year. :D :worthy:
     
  12. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    LOL i was just messing with ya man. im more of into air ride. i have reasons why i like it alot better than juice but its cool to see the cars that hop, dance and whatever else they can do. hell, you can do all that with air ride these days now, but i aint gonna do it on my Ranger. i just wanna make it frame and throw sparks :)
     
  13. One Stop Customs

    One Stop Customs Senior Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 21, 2003
    Location:
    Los Angeles



    damn, in St. Louis i was driving a 66 impala convertible on airbags, it was just as same or worse than hydraulics... GRRR... Really, if you were to roll in the glasshouse I am building, that suspension is smooth as a caddy... all depends on the coils and weight of the car... :) MATH!!! LOL
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page