1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

I'm famous!!!!

Discussion in 'Members' Lounge' started by pissedoffsol, Nov 8, 2002.

  1. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
  2. djextremity

    djextremity Senior Member

    Messages:
    963
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    in your rearview mirror..wait..
    lol he didn't even spell your name right =X
    haha i thought you were talking about a tech site or something
     
  3. IceBolt

    IceBolt Senior Member

    Messages:
    294
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Oct 2, 2002
    hahahha" This Thing is Heavy"

    LOL :D
     
  4. cxjon

    cxjon Senior Member

    Messages:
    5,162
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    man+k+toe
    i saw that.... that was funny shit mang!~!!!!!!
     
  5. CRX-YEM

    CRX-YEM Super Moderator Moderator VIP

    Messages:
    4,623
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Wallingford, CT
    B.
    ain't kidding, I've got mine as well and it's fucking heavy for a shift ball. has a nice feel to it. I just wish them damn Cali shipping docks would get their asses in gear so I can get my chort shifter to go with it.
     
  6. Liquidblaze

    Liquidblaze Senior Member

    Messages:
    433
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Huntsville, AL USA
    Congratulations! Will this effect your ego more? LOL! j/k
     
  7. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home

    yeah- mine is still tied up through them/jason as well....
     
  8. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home

    don't lego my ego :)
     
  9. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    ya, my fawking Teins are there somewhere too... !@#$!@#$@
     
  10. sportlinecrx

    sportlinecrx Banned

    Messages:
    6,020
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    lol youre a fawking celeb! :D
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page