1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Jdm Is The New Rice

Discussion in 'Members' Lounge' started by pissedoffsol, Apr 6, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    here i go.

    I AM SICK AND TIRED OF EVERYTHING THAT IS "COOL" BEING JDM.

    everyone and their mother wants JDM lights, jdm mirrors, jdm dashes, jdm front ends, blah fucking blah.

    JDM has become the new rice. and i'm sick of it.

    </rant>
     
  2. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    yeah, SCREW jdm engines! :roll: does that mean your dropping ALLDJM.com from advertising? :p
     
  3. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    jason doesn't even sell so much jdm stuff. that, and he dropped himself. he didn't renew.

    motor's are one thing- there is a clear advanatage, be it price, availbility, or performance - to getting a jdm motor. BUT does jdm corner lenses and one peice tail lights make you faster? no. its rice. and im sick of it.
     
  4. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    fuck it...everything is rice
     
  5. BigJ

    BigJ I'm just about that action Boss. VIP

    Messages:
    11,090
    Likes Received:
    408
    Joined:
    Oct 4, 2002
    Location:
    Washington
    Yeah really, it seems once one thing becomes trendy it becomes old, tireless and is called "Rice"!

    My philosphy: Make a car cool to you, and others might follow.
     
  6. Domeskilla

    Domeskilla Senior Member

    Messages:
    2,948
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 27, 2002
    Location:
    Fort Wayne, IN
    I have been ranting that JDM and JDM companies are fucking the "new wave" since I got here. Everyone would rather spend X amount of cash for JDM, even if getting it from someone else is less.

    IMo, fuck JDM, i drive a domestic that will stomp ass... so, ah well :p

    Fuck, wanna talk about ppl that follow and live by someone elses rule, why aren't their slammed hatches on 15's here? I mean truely slammed, about 2 inches from the ground.. goto Honda-Tech.com, they praise hatches with 15's laying on the ground... :rolleyes: Fuck this rice and JDM shit... if i want a kit, i'll buy a kit.. fuck who hates it and fuck who likes it.. i like it and that is all that matters. [/rant] I had to rant myself on this.
     
  7. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    dude, you can't close a tag you never opened :p
     
  8. totalburnout

    totalburnout Well-Known Member VIP

    Messages:
    7,068
    Likes Received:
    126
    Joined:
    Oct 22, 2002
    Location:
    NJ
    ...just on the topic of rice, tonight I'm out in my dad's car <yes I know, ick...but my car is in the shop> and I come up on this civic from PA (I live in NJ and it was late so it was kind've odd seeing it in my neck of the woods considering they're not normally here...anyway) it had the biggest friggin exhaust I've ever seen. Literally. It stuck out far as hell from the back of the car and was hanging real low. The guy has altezzas on his car, and an AEM license plate holder...along with some other crap. Poor poor little car. to add to the fact, the guy couldn't drive a straight line for shit.
     
  9. liquid00meth

    liquid00meth Senior Member

    Messages:
    3,201
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 26, 2002
    Location:
    Laconia, NH
    Pretty soon people will get sick of the JDM piss fight and just start going to japan and buying RHD cars and having them shipped to the US, making it the common not the rarity.


    I agree, JDM is the "high class" rice. People pay outrageous prices for that shit
     
  10. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,020
    Likes Received:
    3,948
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    [ [​IMG] ] the whole "JDM" thing is bullshit anyway

    im sick as fuck of hearing dumbasses wanting to make their ________ RHD.... why???? whats the fucking point??? you live in a LHD country you ass... your spending $$$$$$$ to make your car compleatly non functional
    JDM headlights.... yup theres a good use of $400+
    JDM gauge cluster..... well i dont know about you but i love doing KMPH to MPH conversions in my head when a cop gets behind me
    JDM dash controls ....... wow you have amber lights now.... yay bitch how much did you waste on that shit

    and the other fucking thing.... any time people see a clean looking car you have dumb fucks chiming in saying "wow thats madd JDM y0!".... when there is nothing JDM about the fucking car.... its a USDM model with korean made rotas on it with a USDM B series engine in it.... just because something looks good does not make it "JDM" y0! :bash: .... shit most of the cars in japan are all fucking kitted out with rediculous rims.... most of you would want to torch the fucking thing

    [​IMG]

    [/ [​IMG] ]
     
  11. rsaeini

    rsaeini Senior Member

    Messages:
    1,415
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    Location:
    Los Angeles, CA
    I totally agree with you guys on this. I think the whole JDM thing is blown way out of proportion. I remember the days when JDM was the highest level of tuning, now it's as common as APC and Matrix. The new trends now-a-days is to have atleast one thing on your ride that's JDM. And another thing, shops are totally jumping on the bandwagon and taking full advantage of this JDM trend, everything is over-priced.
    I don't believe in exterior mods so I could care less if my car looks JDM or not, if it's not functional it doesn't belong on there. The last sentence holds true for everything except my Vision corners cuz it just looks so damn good on my car and for the record, that is the only exterior mod I have.
     
  12. sportlinecrx

    sportlinecrx Banned

    Messages:
    6,020
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    yea, JDM is just like spending $200 on a pair of skeakers cause its got someone's name on them.

    BTW, inline four is BLOWING OUT jdm itr shift knobs for the unbelieveably low price of just $189.00! (no joke)
     
  13. rsaeini

    rsaeini Senior Member

    Messages:
    1,415
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    Location:
    Los Angeles, CA

    no way...$189...i gotta give them a call and order mine right now, i just hope they still have some in stock.
    Here's what i say to Inline Four...:fuckyou3:. I used to think they were pretty cool but after i called them up looking for some axles, the fool over there tried to sell me a used set for about $300. I told him that I can get them cheaper at other places, he said yeah you can get those cheap ones and they'll break on you easier and the ones he's selling me are oem Honda so they will work better. For the record Gardena Honda here in SoCal quoted me $278 for a brand new set of axles for my car, not sure if that price is too high or not but atleast they're for new axles.
     
  14. liquid00meth

    liquid00meth Senior Member

    Messages:
    3,201
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 26, 2002
    Location:
    Laconia, NH
    shit man wheres my JDM shift knob! Fuck my suspension man, ill go with 3 new shocks and just get that shift knob!
     
  15. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003
    in case you all havent noticed....

    IMPORT HAVE BEEN PLAYED OUT for the past few years.


    get over it.
     
  16. liquid00meth

    liquid00meth Senior Member

    Messages:
    3,201
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 26, 2002
    Location:
    Laconia, NH

    in case you haven't noticed that wasn't a real sentence.

    hahaha. just messin with you.



    I still like most that is JDM, I just disagree especially the people who PMS over anything that isn't jdm
     
  17. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003

    sorry, im not looking to win the pulitzer prize for any of my manifestos posted on here haha.
     
  18. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    EDM ownz JDM. :p
     
  19. liquid00meth

    liquid00meth Senior Member

    Messages:
    3,201
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 26, 2002
    Location:
    Laconia, NH
    haha remember the RDM post. Russian Domestic y0!.
     
  20. Prowler

    Prowler Super Moderator

    Messages:
    3,452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    B MT

    I remember saying the exact same thing over a year ago. Certainly, there's stuff that's JDM that looks cool, but I'd never spend 4x as much for a true JDM product as for a clone.
    That's why I'm doing the DIY JDM headlights this summer instead of $400 for the headlights. And the only reason: I hate chrome.
    Thanks for the new avatar!
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page