1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Kitty Cannon game.

Discussion in 'Members' Lounge' started by jeffie7, Apr 8, 2005.

  1. jeffie7

    jeffie7 Wrong Whole! VIP

    Messages:
    12,926
    Likes Received:
    728
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Maryland
  2. friz

    friz Senior Member

    Messages:
    519
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 9, 2003
    Location:
    OZ
    1697 sweet
     
  3. totalburnout

    totalburnout Well-Known Member VIP

    Messages:
    7,068
    Likes Received:
    126
    Joined:
    Oct 22, 2002
    Location:
    NJ



    damn i thought my 897 was good
     
  4. mdlax1

    mdlax1 Senior Member

    Messages:
    936
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jan 2, 2003
    Location:
    On the Proverbial picked fence of Insanity....
    1,715.. what lol
     
  5. b204dr

    b204dr Senior Member

    Messages:
    915
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 11, 2004
    Location:
    Minnesota
    1695 almost had it ! few more bounces
     
  6. PhyRe

    PhyRe Senior Member

    Messages:
    1,002
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Nov 14, 2003
    Location:
    ct
    this is the best thing ever.

    omg 3198 then i got eaten :bo: :lmao:
     
  7. jeffie7

    jeffie7 Wrong Whole! VIP

    Messages:
    12,926
    Likes Received:
    728
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Maryland
    damn I broke the web = (
     
  8. Slammed90Lude

    Slammed90Lude Senior Member

    Messages:
    3,733
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 13, 2003
    Location:
    milford, PA
    wtf jeffie, you broke the fucking intardnet

    call al gore
     
  9. jeffie7

    jeffie7 Wrong Whole! VIP

    Messages:
    12,926
    Likes Received:
    728
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Maryland
    Never mind, I fixed it.
     
  10. adidas_man

    adidas_man Honorary Honda Driver

    Messages:
    651
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 19, 2004
    Location:
    Warrensburg, MO
    1768, then the damn plant ate me
     
  11. BigJ

    BigJ I'm just about that action Boss. VIP

    Messages:
    11,090
    Likes Received:
    408
    Joined:
    Oct 4, 2002
    Location:
    Washington
  12. Speedracer228

    Speedracer228 ......

    Messages:
    1,610
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Feb 25, 2004
  13. Prowler

    Prowler Super Moderator

    Messages:
    3,452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    B MT
    2625. i hit 3 exposives in a row in teh beginning, followed by a trampoline. i was getting over 350ft in the air each time :lol:
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page