1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

My Ugly Ass Car

Discussion in 'Members' Lounge' started by DEECOYGT, Mar 8, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DEECOYGT

    DEECOYGT Junior Member

    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 7, 2003
    Anyway..I posted a kill and been get alot of crap but, its all in fun here is my car Hope everyone likes it.

    http://www.cardomain.com/id/rapstar

    Alot of things have changed...cars all painted :D

    Reason I joined the board is because I helped my friend rop a D16z6 in his CRX and he said everyone is pretty cool and its alwasy fun to have another place to post.
     
  2. Zerosk8r455

    Zerosk8r455 Senior Member

    Messages:
    235
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 1, 2003
    Location:
    San Diego, CA
    Hmm..that's actually a nice car...minus the shopping cart spoiler. But i think i'll stick with my Honda.
     
  3. chevy302dz

    chevy302dz Senior Member

    Messages:
    209
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 1, 2002
    Way too ricey. Not nearly enough performance
     
  4. DEECOYGT

    DEECOYGT Junior Member

    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 7, 2003
    :D What other Mods do I need? oh I didnt mention the 75 shot with the walbro pump going in it this month?
     
  5. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home

    :lol: yup. It's another slow car that looks even slower.

    but, welcome anyway...
     
  6. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX

    What else do you have? I'll run you in the CRX... :lol:

    Welcome to the site, by the way. :)
     
  7. kyleirwin

    kyleirwin Retired OG

    Messages:
    2,420
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Oct 24, 2002
    Location:
    Vegas

    :werd: that's a lot of wasted money in interior and exterior crap. but, whatever floats your boat. and i love how you listed "Slotted rotors and Green stuff brake pads" under engine specs.
     
  8. BlackJDMdeath

    BlackJDMdeath Senior Member

    Messages:
    1,146
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Wichita, KS
    you said it before i could kyle lol
     
  9. hcivic.com

    hcivic.com Senior Member

    Messages:
    4,571
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 7, 2003
    Location:
    Calgary Alberta canada
    where is the 4 foot high spoiler it all that is missing
     
  10. Prowler

    Prowler Super Moderator

    Messages:
    3,452
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    B MT
    Nice if it's a show car.
     
  11. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    hey another Ford owner...hehe. nice lookin Probe. I have a 1993 Ford Escort GT thats my current project. bet ya didnt know that you can put a 2.5L V6 KLZE Probe motor in an Escort?? i dont plan on doing that, but just wanted to tell ya...hehe. anyways, Welcome to HondaSwap :)
     
  12. DEECOYGT

    DEECOYGT Junior Member

    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 7, 2003
    Yeah i knew about that swap for the escourt...Yeah I am trying to show the car...and why are you all sayin the car is slow? is low 14's or hihg 13's slow? All I know if my friend the d16 wont beat me the way his car is right now. Ill be honest my best run with this car was 15.6. I am getting better at driving tho. My friend was running 15.2 all day with similar mods. I also have alot of added weight cause I am going for show. I have been beat by a Honda tho a hatch with a b16a stripped to the bones. I will be looking at these numbers witht he NOS low 14's or high 13's

    I got a for engine:

    -Hotshot cold air intake
    -Magna flow muffler Dual muffler *not installed yet*
    -mx-3 flywheel
    -Stage 3 southbend clutch/5 speed manual
    -Outlaw Pheno and TB spacers
    -Unorhidox underdrive pully
    -NOS 5115 kit 75 shot *not installed yet*
    -Walbro 190 Fuel pump *not installed yet*
     
  13. rudeludenotmeanthough

    rudeludenotmeanthough Senior Member

    Messages:
    1,406
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    how can things which are not even installed yet be listed as mods??? its aight tho
     
  14. FFCiv

    FFCiv Senior Member

    Messages:
    1,274
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 4, 2003
    what about new pistons and rods????? or do they not make those for the probe. 1 more thing. To get a crowbar and..........................











    Rip that god aweful spoiler off. then.........






    go sell it to a riceboy and use the money for actual performance parts ;)
     
  15. KrUsHa

    KrUsHa Senior Member

    Messages:
    154
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 8, 2003
    Location:
    davie florida
    mua ha ah ah ah lol :D
     
  16. DEECOYGT

    DEECOYGT Junior Member

    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 7, 2003
    U guys are brutal let me tell u lighten up. Like Hondas are not fast..cept the s2000 Why does everyone have to be a dick
     
  17. DEECOYGT

    DEECOYGT Junior Member

    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 7, 2003
    Ill race any of you for money :blink:
     
  18. TRuggiero_

    TRuggiero_ Senior Member

    Messages:
    678
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 23, 2003
    Location:
    Winter Garbage, Fl
    Outta curiousity, how the hell are you running a high 13 in a stock probe. I say stock, because of the "performance" mods you listed, 3 will add power, at most 10 hp. And 2 will help you put it to the ground, so we'll take off .3 seconds. And of your other mods, the can only slow you down. So if my calculations are correct you should be running, a mid to high 17?
    I'm not tyin to be dick, but whatever your doin to your ride to get it 13's with those mods, tell me, cause I wanna do it to my car.
     
  19. Domeskilla

    Domeskilla Senior Member

    Messages:
    2,948
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 27, 2002
    Location:
    Fort Wayne, IN

    Well, 1) Welcome to hondaswap.. 2) you drive a bitches car (one that sucks btw, mazda v6.. whoa!!) 3) You called Honda's slow except the S2k.. so why are you here? We are hard on you b/c that car looks like ass, wouldn't win a show around here or a "big" show anywhere. Your styling is 1999.

    Thank you,

    Drag through.
     
  20. saturn_boy96

    saturn_boy96 88 C1V1C 53D4N DR1V3R

    Messages:
    1,507
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Dec 13, 2002
    Location:
    Sheridan, WY
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page