1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

New Bubb Rubb Video

Discussion in 'Members' Lounge' started by Tonyd0821, May 2, 2003.

  1. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003
  2. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    helo . . . 2 weeks ago
     
  3. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003
    HELLO!!!!!!!!!!!!!!

    i spent all the last two weeks trying to hook up with the chick im with right now.
    shit. im away from the internet for one fucking week and i miss EVERYTHING.......



    <<edit>> ONE DAY, pissedoff, i WILL find a website that you do not know about ....hahahahhahahahhahaha
     
  4. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    you wasted 2 weeks trying to get a girl?

    god damn. i thought i sucked with the ladies :(
     
  5. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003

    not really......we fucked on the first "study date"

    but, i spent the next two weeks with her to try and decide for myself
    whether or not she was worth more than just a fuck.....
    it takes me a while, i dont trust women.....

    and your not the only one who sucks with the ladies. im too damn picky.
     
  6. IDMaxGuy

    IDMaxGuy Senior Member

    Messages:
    1,479
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Apr 8, 2003
    Location:
    MO

    B is the internet, he is on it more than anyone else alive. He knows every website ever made by mankind and computer alike. The only way to outsmart him is to make a comical video yourself, show it to everyone else but him, and when he sees it. then burn him for being behind times :lol:
     
  7. 90 accord

    90 accord Chicks dig the box Moderator VIP

    Messages:
    5,008
    Likes Received:
    21
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Mesa, AZ
    i'll be with mine for 9 months on sunday :)
     
  8. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home

    uttt ohhhhh

    i give it 2 months
     
  9. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003

    funny, im only expecting two weeks. you see something i dont? hahhahaha
     
  10. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
  11. rsaeini

    rsaeini Senior Member

    Messages:
    1,415
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    Location:
    Los Angeles, CA
    karnash...pics...we need pics...tell her to give you a pic so you can post it...don't tell her you're gonna post it but do it anyway...
     
  12. rsaeini

    rsaeini Senior Member

    Messages:
    1,415
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    Location:
    Los Angeles, CA

    a year and a half for me...
     
  13. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003

    hey gimme a break guys!
    its only been like 2 weeks.

    but i will post a pic. im takin her out next weekend, and
    will take a good pic of her all "done up"

    :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:

    <<edit>> to give you perverts something to drool over....
    she's 5'6 short blonde hair, green/grey eyes and a size two.

    i know i know, im takin all this shit with no pic.....gimme a few hehe.
     
  14. kyleirwin

    kyleirwin Retired OG

    Messages:
    2,420
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Oct 24, 2002
    Location:
    Vegas
    size 2?!?!?!?!? :blink: :blink: :blink: ...that's like no nothing!!!
     
  15. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003

    isn't it great? :lol: :lol: :lol:

    just remember.....less is more!!!

    same goes with decking out ur ride in terms of "show" if you will
     
  16. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page