1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

NEW Clutch!!

Discussion in 'Civic and del Sol - EG and EK' started by Kovalski, Jul 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kovalski

    Kovalski New Member

    Messages:
    89
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 17, 2008
    Location:
    Ontario OR
    Woot I'm going to be buying a new clutch soon..But i have not a clue on what kind i should get for boost or how to put it in..If anyone could help that would be cool..Plz only post something if u know how or what to do..I dont need shit talken or dumass little kids talking about shit they dont know..THANKS KOV!!
     
    Last edited: Jul 30, 2008
  2. AHHVTEC

    AHHVTEC Well-Known Member VIP

    Messages:
    13,122
    Likes Received:
    245
    Joined:
    Oct 13, 2006
    Location:
    Alabama
    i guess it depends on how much power your gona be making
     
  3. Kovalski

    Kovalski New Member

    Messages:
    89
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 17, 2008
    Location:
    Ontario OR
    K..Around 190hp on 10psi is what i'm shooting for..ty
     
  4. AHHVTEC

    AHHVTEC Well-Known Member VIP

    Messages:
    13,122
    Likes Received:
    245
    Joined:
    Oct 13, 2006
    Location:
    Alabama
    stage 2 exedy at the most
     
  5. Bkkfarang

    Bkkfarang New Member

    Messages:
    302
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Jun 29, 2008
    Location:
    Bangkok and Shenzhen
    any quality brand stage 2 . as for how to install you need a service manual and you need to research how to change a clutch , its not hard .
     
  6. Kovalski

    Kovalski New Member

    Messages:
    89
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 17, 2008
    Location:
    Ontario OR
    Cool thanks guys..I'm going with a stage 3 clutch master..so we will c how that works out..
     
  7. Aleaf.CRX

    Aleaf.CRX Hates Cunts!

    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    45
    Joined:
    Jan 22, 2008
    Dumbass girls huh? Don't hold grudges, you won't get far here. Besides, if you're refering to me, I NEVER talk about shit I don't know about. I'll put it out there that I don't know. Thanks.
     
  8. Kovalski

    Kovalski New Member

    Messages:
    89
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 17, 2008
    Location:
    Ontario OR
    OMG her she gos..wtf..U hand not a clue about honda lugnuts but there u post..lol..the ppl that did helped..u dont help...sorry...but u havent help me out at all on any of my post so plz just stay away from my post..thanks kiddy..
    KOV
     
  9. Aleaf.CRX

    Aleaf.CRX Hates Cunts!

    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    45
    Joined:
    Jan 22, 2008
    I tried and you were still an asshole. I don't know much about Hondas and I don't pretend to. And I'm not the "kiddy" around here.
     
  10. Kovalski

    Kovalski New Member

    Messages:
    89
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 17, 2008
    Location:
    Ontario OR
    Aleaf.crx..this is was your first post ..for the lug nut one..ALOT OF HELP THAT DID..Um, wtf? How did eg6sir get involved in all that?

    Oh okay, phew, I had to go look. I thought that guy told me he was from Idaho.....I was about to pack my shit and leave before the down syndrome plague hit Boise
     
  11. Aleaf.CRX

    Aleaf.CRX Hates Cunts!

    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    45
    Joined:
    Jan 22, 2008
    Not every single post has to have some kind of help in it. Get OVER IT. You're being a huge fucking baby about all this and it's just irritating people. You're not fooling anyone. I tried helping you out after that. You just gave me more shit. I tried offering your friend some help or company, whatever, you shit on that too. EVERYONE on this site is gonna bust your balls, so either you can get over it and take it like a man, or be like this and get flamed by everyone. Your choice.
     
  12. sufikation

    sufikation Active Member

    Messages:
    701
    Likes Received:
    27
    Joined:
    Mar 28, 2005
    Location:
    Fruitland, ID
    wow...you guys are going at it again. thats crazy. someone has to learn to ignore someone.
     
  13. Aleaf.CRX

    Aleaf.CRX Hates Cunts!

    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    45
    Joined:
    Jan 22, 2008
    I try to. I'm trying to help the guy and he's giving me shit. Someone needs to learn how to grow steel balls. Or he's not gonna make here. People give people shit all the time. He's taking it too far and it's interfering. Period.
     
  14. |Chaz|

    |Chaz| Well-Known Member VIP

    Messages:
    6,125
    Likes Received:
    253
    Joined:
    Jul 4, 2007
    Location:
    Washington
    Kovalski = Ban?
     
  15. Kovalski

    Kovalski New Member

    Messages:
    89
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jul 17, 2008
    Location:
    Ontario OR
    lol..funny how u helped..dam..done bro i got her on ignore..no worrys..she help u out any?..up thats what i thought..KOV
     
  16. Aleaf.CRX

    Aleaf.CRX Hates Cunts!

    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    45
    Joined:
    Jan 22, 2008
  17. Briansol

    Briansol Admins Admin VIP

    Messages:
    21,455
    Likes Received:
    2,117
    Joined:
    Nov 18, 2007
    Location:
    CT
    stop the drama in tech threads.

    i'm fucking tired of babysitting.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page