1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

new tails on teh evo woot!

Discussion in 'Auto Multi-Media' started by B16, Nov 22, 2004.

  1. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
    took off the tezzas put on some evo7 tails, i like it better now :)
    also removed the silly "lancer" badge, contemplating removing the "evolution" badge also.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    Are those LED driven taillights? They look good! :thumbsup:
     
  3. CarAudiophile

    CarAudiophile Senior Member

    Messages:
    1,245
    Likes Received:
    2
    Joined:
    May 23, 2004
    Location:
    Omaha, NE
  4. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    actually they're not... just regular bulbs.. kinda cool how they look like that though huh? the regular evo8 tails are the same pattern.
     
  5. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,015
    Likes Received:
    3,945
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    looks much better
     
  6. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    hurray! Looks much Better! Send your altezzas to Mike, I hear he has a collection going :p
     
  7. dveit

    dveit Well-Known Member VIP

    Messages:
    5,361
    Likes Received:
    79
    Joined:
    May 5, 2003
    Location:
    DMV
    Looks wayyy better. :thumbsup:
     
  8. vtecsir1

    vtecsir1 Senior Member

    Messages:
    3,313
    Likes Received:
    17
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    Orlando, FL
    thats was my only complaint about that car other than its manf., looks so much better.
     
  9. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX

    Ah, ok. Well at least now I know what to buy if I do end up getting an Evo in a year or so.
     
  10. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    i suggest you get one, best damn car i've ever driven... i'm in love :wub:
     
  11. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    :)

    I still like the STi better- but you have to get a bigger rear sway and new seats on the STi.
     
  12. Seany-izzle

    Seany-izzle New Member

    Messages:
    7,738
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Aug 25, 2003
    Location:
    In a fucking house.
    good job, looks damn good imo. thats the first thing id do to an evo if i had one.
     
  13. MaaseyRacer

    MaaseyRacer Senior Member

    Messages:
    2,980
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    San Francisco, Ca.
    Shit Mike, you do not even have plates for the thing yet, and you are already modifing it. :thumbsup:
     
  14. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
  15. jeffie7

    jeffie7 Wrong Whole! VIP

    Messages:
    12,926
    Likes Received:
    728
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Maryland
    Now all you have to do is remove the wing put and put some OZ wheels on it and be done with it =)

    sleeper yo =) oh and don't forget to put a screen in front of that IC =)
     
  16. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
    werd, the wing is easy to take off, thought about taking it off and cruising around, maybe i'll do that this weekend :)
     
  17. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,577
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
  18. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,117
    Likes Received:
    1,015
    Joined:
    Aug 10, 2003
    haha can you appreciate the irony of this one? most people put altezzas on to be different, B16 puts normal red tails on to be different :p
     
  19. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    does that make me a ricer... in some sort of backwards way? lol
     
  20. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX


    Nah, that's the same thing I would have done if I had bought an Evo.
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page