1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Officially Pimpem, hah RICED

Discussion in 'Body / Exterior / Interior / Cosmetics' started by 92civicb18b1, Oct 27, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 92civicb18b1

    92civicb18b1 The Trisexual

    Messages:
    8,859
    Likes Received:
    18
    Joined:
    Oct 1, 2003
    Location:
    The asshole of the USA, New Jersey
    Like the title, rice was produced because someone was bored.

    I was bored and riced the shit out of my valve cover, hmm...wondering what I did to it, think gold.

    I am defenitly stripping it and painting it an aluminum color since I knocked some sense into myself. I'm keeping the header black though.

    Sorry, i know this is a pointless thread, and is defenitly flameworthy. Go ahead, I know you want to.
     
  2. JDMPlaya

    JDMPlaya Senior Member

    Messages:
    1,789
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 22, 2003
    Location:
    Columbus, OH
    :thisthreadisworthlesswithoutpics:
     
  3. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,056
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
    you are really really bored to post something like this huh?

    lol :lol:
     
  4. 92civicb18b1

    92civicb18b1 The Trisexual

    Messages:
    8,859
    Likes Received:
    18
    Joined:
    Oct 1, 2003
    Location:
    The asshole of the USA, New Jersey
    I can take a pic but it's gonna be shitty.

    edit, nevermind, can't find the camera.

    Yes, I'm very bored.
     
  5. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,056
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
    if you;re so bored post some more pics of the chick in your avatar

    who is she?
     
  6. 92civicb18b1

    92civicb18b1 The Trisexual

    Messages:
    8,859
    Likes Received:
    18
    Joined:
    Oct 1, 2003
    Location:
    The asshole of the USA, New Jersey
    a girl I know, If you really want some pics i got some.

    Edit**I forgot I rebooted my computer, I'll take some more pics of her next time I go to her house and post em up.
     
  7. webink_EK9

    webink_EK9 Senior Member

    Messages:
    832
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 26, 2004
    naked!

    edit: and write 92civicb18b1 across her butt with a black marker so we know you took 'em!!!


    she's hot!

    :wub:
     
  8. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,056
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
    def post em

    if you KNOW her
    lol



    what does a reboot have to do with anything?
    lol
    nice try
    :lol:
     
  9. 92civicb18b1

    92civicb18b1 The Trisexual

    Messages:
    8,859
    Likes Received:
    18
    Joined:
    Oct 1, 2003
    Location:
    The asshole of the USA, New Jersey
    iighty, whatever you say, Rebooting deletes all the files in my computer.


    I'll take more pictures no problem. I just have to finish my car to get to her house.
     
  10. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,056
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
  11. 92civicb18b1

    92civicb18b1 The Trisexual

    Messages:
    8,859
    Likes Received:
    18
    Joined:
    Oct 1, 2003
    Location:
    The asshole of the USA, New Jersey
    maybe thats the word i meant. not a computer genius.
     
  12. UDT

    UDT Senior Member

    Messages:
    2,015
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 24, 2003
    Location:
    california
  13. smooth95

    smooth95 Senior Member

    Messages:
    325
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 13, 2003
    Location:
    South Cali
    I want to see pix of her also yo hurry up :p
     
  14. brian11to1

    brian11to1 Senior Member

    Messages:
    9,203
    Likes Received:
    21
    Joined:
    Jan 9, 2003
    BrYan you suck dude...
     
  15. 92civicb18b1

    92civicb18b1 The Trisexual

    Messages:
    8,859
    Likes Received:
    18
    Joined:
    Oct 1, 2003
    Location:
    The asshole of the USA, New Jersey
    at least you got it right this time.

    anyway, I got pics, just gotta wait to get home to get them on the computer. Sorry, no nakkie pics.
     
  16. brian11to1

    brian11to1 Senior Member

    Messages:
    9,203
    Likes Received:
    21
    Joined:
    Jan 9, 2003
    IVE BEEN WAITING SINCE YOU POSTED FOR THOSE PICTURES...
     
  17. webink_EK9

    webink_EK9 Senior Member

    Messages:
    832
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 26, 2004
    No shit! She's hot! POST AWAY BEOTCH!
     
  18. asmallsol

    asmallsol Super Moderator

    Messages:
    8,074
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Houghton/Livonia Michigan
    Pointless thread. Locked.

    :locked2:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page