1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Perfect shirt for B!

Discussion in 'Members' Lounge' started by phunky.buddha, Jan 25, 2004.

?

  1. w3rd!

    100.0%
  2. That's just... wro

    0 vote(s)
    0.0%
  1. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
  2. djyox

    djyox Senior Member

    Messages:
    982
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Twin Cities, Minnesota
    haha, i want it
     
  3. Capt. Orygun

    Capt. Orygun Win the Day

    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    121
    Joined:
    Nov 11, 2002
    Location:
    Oregon
  4. h22bubbleback

    h22bubbleback Senior Member

    Messages:
    1,559
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 18, 2003
    Location:
    North Jerzey
    :puke: olson twins.........i find them grotess

    coors light twins...SHWWWWWIIIIIIIINNNNGGGGGGG :thumbsup:
     
  5. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,127
    Likes Received:
    1,020
    Joined:
    Aug 10, 2003
    :bo: :bo: I wasn't paying attention to the tv the other day and there was the new olsen twins show with the spanish helper guy...it was so stupid but I kept thinking B might like this show... :lol:
     
  6. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    :bo: Brian NEEDS that shirt!!!
     
  7. JDMilan

    JDMilan Senior Member

    Messages:
    6,730
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 11, 2003
    Location:
    Boca Raton, FL
    what he needs to do is get that car running :p


    olsen twins are nasty magn
     
  8. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    WTF mate?

    I DONT EVEN LIKE THE OLSEN TWINS. WHY DOES EVERYONE CONTINUE TO THINK THIS?!?!?!?1
     
  9. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    :lol:
    suuuuuuure :roll:
     
  10. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    dude, they're not even hot.

    pissedoffrating: 6-ish

    just cuz they are illegal, doesn't mean i want them, OK? :)
     
  11. BigJ

    BigJ I'm just about that action Boss. VIP

    Messages:
    11,091
    Likes Received:
    408
    Joined:
    Oct 4, 2002
    Location:
    Washington
    There are 2 hotter sets of twins at my school. Yeah way hotter, and for some reason one of the sets, yeah has the last name olsen and my friends are dating both of them :(.

    But Olsen twins are still damn fine I think, 1 year older then me.
     
  12. StarBellieAngel

    StarBellieAngel Senior Member

    Messages:
    1,679
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 20, 2003
    Location:
    San Jose, CA
    i know this doesn't count for much... but i don't find the olsen twins hot either.
     
  13. saturn_boy96

    saturn_boy96 88 C1V1C 53D4N DR1V3R

    Messages:
    1,507
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Dec 13, 2002
    Location:
    Sheridan, WY
    two thumbs down from me, too.
     
  14. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    Don't worry, I don't find them very attractive myself... I just had to link that over here. It was WAY too funny!

    :lmao:
     
  15. Slo86GT

    Slo86GT Super Moderator

    Messages:
    3,354
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Memphis - Hellhole of the South
    they're not that hot.... but damn, guys... Even LAWRENCE in Office Space knew that 2 chick at one time was the greatest thing in life. If they're Twins it's even better!
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page