1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

pimp my ride is done

Discussion in 'Members' Lounge' started by pissedoffsol, Dec 29, 2005.

  1. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    http://www.allhiphop.com/hiphopnews/?ID=5195



    lol

    well, maybe if you didn't let shit boxes leave still as shit boxes, your comapny wouldn't become the joke that it is....
     
  2. Battle Pope

    Battle Pope New Member

    Messages:
    10,279
    Likes Received:
    60
    Joined:
    Jun 22, 2004
    Location:
    Southern Oregon Coast
    no kidding. talk about professional poo polishers.
     
  3. pills_PMD

    pills_PMD Super Moderator

    Messages:
    4,232
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    New Albany, OH
    word. i was wondering when they'd realize they were the laughing stock of the car world
     
  4. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    West Coast Customs DOES do high class work its just that MTV has basically ruined their image of them.
     
  5. Battle Pope

    Battle Pope New Member

    Messages:
    10,279
    Likes Received:
    60
    Joined:
    Jun 22, 2004
    Location:
    Southern Oregon Coast
    That and MTV's 20k per project kinda capped them I think.

    Their heads are so big that a 20k project is a pittance compared to what some of their regular clientelle spend.

    I suppose when you can't skimp on the parts and pieces, you gotta cut costs on workmanship - and it showed (and badly) on some of the rides.
     
  6. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    i think the only one they half way enjoyed was when the kid with the 2 in 1 Ford Escort had his ride "pimped" and they couldnt pimp it because it was unsafe, so they bought the kid a Scion Xb and pimped it. that was the only vehicle worth a damn since it was brand new.
     
  7. Seany-izzle

    Seany-izzle New Member

    Messages:
    7,738
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Aug 25, 2003
    Location:
    In a fucking house.
    wcc does some insane work. Too bad they did the show.
     
  8. brian11to1

    brian11to1 Senior Member

    Messages:
    9,203
    Likes Received:
    21
    Joined:
    Jan 9, 2003
    they cancel PMR, but they still make games associated with WCC... hmmm...
     
  9. ScrapinSi

    ScrapinSi Senior Member

    Messages:
    3,292
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Feb 27, 2003
    The brand new 4 runner they did was pretty hot too... And actually, that chick's red escort looked pretty nice... With the BMW front end...
     
  10. ripperbone

    ripperbone angry bear

    Messages:
    3,173
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Oct 20, 2004
    Location:
    Oklahoma
    I am not suprised, they do some good work but on a MTV buget you can only do so much. they did alot of good work on some crappy cars and turned them around into some good looking machines.
     
  11. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,029
    Likes Received:
    3,957
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    they also took some cars that actually had some potential and ass raped them turning them into rolling cheese factories

    with a budget of $20k they could have done something nice to most of those cars... they were so focussed on loading up those shit boxes with as much crap as possible they forgot the concept of "taste"... resulting in $20k worth of hackery

    fuck WCC they are still a joke im my eyes

    and this is just one more victim... MTV KILLS EVERYTHING THEY TOUCH!!!
     
  12. micah

    micah Senior Member

    Messages:
    3,513
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Dec 24, 2002
    Location:
    panama city beach, florida
    now, we are gonna put monitors on the bottom of his car! that way the mechanics can watch dvd's while they fix this hunk of shit!

    next week, we put monitors in the gas tank!!
     
  13. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,029
    Likes Received:
    3,957
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
  14. EGProject

    EGProject YEEEEAAHHHHH

    Messages:
    2,870
    Likes Received:
    28
    Joined:
    Jun 26, 2004
    Location:
    Whitinsville, Massachusetts
    Yo, we gonna put a 15" LCD monitor inside your 42" plasma screen - so that when you watch TV, you can watch TV.

    *Randon black guy* It's pictcha IN pictcha...IN pictcha! Yo!




    Overhaulin FTW.
     
  15. cheese9988

    cheese9988 Senior Member VIP

    Messages:
    1,990
    Likes Received:
    251
    Joined:
    Apr 25, 2003
    Location:
    Lowell, MA
    Ohh come on when has MTV ruined anyones image, you act like they ruined the superbowl at some point or something. j/k :p
     
  16. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,577
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
    fuck i could have one HELL of a mirage for 20k...
     
  17. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    speaking of overhaulin....

    what happened to courtney??????? she was soooo much hotter than this new latin chick....
     
  18. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    yeah Courtney was fuckin HOT!! hell she wont afraid to get in and wrench on the cars and get dirty. i havent seen this new chick turn a wrench YET. [​IMG]
     
  19. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    what happened to her? this new girl is bogus. i want someone to steal her and do a prank on her that shes missing. lol
     
  20. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    [​IMG]

    they need to Overhaul this new chick into Courtney IMHO
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page