1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

radiator ?

Discussion in 'Civic and del Sol - EG and EK' started by stevennn09, Jul 29, 2008.

  1. stevennn09

    stevennn09 Member

    Messages:
    315
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Mar 19, 2008
    Location:
    Ohio
    what radiator besides the actualy civic radiator will work in my car. 94 ex 5-speed.
    thanks

    will an automatic dx's work btw?
     
  2. Aleaf.CRX

    Aleaf.CRX Hates Cunts!

    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    45
    Joined:
    Jan 22, 2008
    Does it matter if it's manual or automatic?
     
  3. stevennn09

    stevennn09 Member

    Messages:
    315
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Mar 19, 2008
    Location:
    Ohio
    yeah i think. i remeber when my uncle bougth one when i was like really little he had to order one cuz the only had one's for automatic. and he's got the same car i do but hatchy.
     
  4. Aleaf.CRX

    Aleaf.CRX Hates Cunts!

    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    45
    Joined:
    Jan 22, 2008
    Hm. Well, that's what I'm here for lol. Learn something new everyday.
     
  5. stevennn09

    stevennn09 Member

    Messages:
    315
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Mar 19, 2008
    Location:
    Ohio
    hah. yeah idk. i think im gunna go get one from the junkyard cuz i;m a real cheapo and dont have money for the one i want yet.
     
  6. Aleaf.CRX

    Aleaf.CRX Hates Cunts!

    Messages:
    2,025
    Likes Received:
    45
    Joined:
    Jan 22, 2008
    Lol, yeah. Well, good luck....:D
     
  7. stevennn09

    stevennn09 Member

    Messages:
    315
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Mar 19, 2008
    Location:
    Ohio
  8. efhondakid

    efhondakid My name is Byron. VIP

    Messages:
    7,034
    Likes Received:
    202
    Joined:
    Mar 2, 2007
    Location:
    Akron-Canton, Ohio
    The only difference between an auto and manual radiator is the auto has little fittings at the bottom because the trans cooler is built into it. You can use an auto radiator in a manual car with out problems.
     
  9. eg6sir

    eg6sir Supa Mod Moderator VIP

    Messages:
    21,703
    Likes Received:
    321
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    661 BK CA
    :werd:

    if you look up radiator_doctor on ebay he has Koyos for $90 shipped..
     
  10. stevennn09

    stevennn09 Member

    Messages:
    315
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Mar 19, 2008
    Location:
    Ohio
    i'll have to do that.
    thanks eg6
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page