1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

sedan club

Discussion in 'Members' Lounge' started by bigdaddyIII, Dec 19, 2003.

  1. bigdaddyIII

    bigdaddyIII Senior Member

    Messages:
    409
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2003
    Location:
    charles city iowa
    anybody know of any sites or clubs for sedans? if not, anybody wanna start one?
     
  2. JDMilan

    JDMilan Senior Member

    Messages:
    6,730
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 11, 2003
    Location:
    Boca Raton, FL
    only if it's packing an RB, and don't know of any sites dedicated strictly to 4 door cars in general.
     
  3. bigdaddyIII

    bigdaddyIII Senior Member

    Messages:
    409
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2003
    Location:
    charles city iowa
  4. jeffie7

    jeffie7 Wrong Whole! VIP

    Messages:
    12,928
    Likes Received:
    730
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Maryland
    why don't you pick a 4 door car first then search around the web for that car

    type in IS300 clubs/message baord in google see what comes up

    type in A4, WRX, EVO, 7 series BMW,

    theres TONS AND TONS of message boards/clubs out there for 4 door cars

    you just happen to have a civic/accord 4 door car and well... no one really cares about having a messageboard/club JUST for that 4 door car thats why they have honda clubs or places like this one www.hondaswap.com

    IMO 4 door hondas look like total shit we have a red 98LX it runs and runs and runs but it just looks blah

    BTW I bet you could find a club/place for a TSX, TL, CL, RL.... cars worth while
     
  5. civicious

    civicious FüK-VTEC VIP

    Messages:
    9,855
    Likes Received:
    629
    Joined:
    Jun 15, 2003
    Location:
    Houston, TX
    4 doors are the shit!
     
  6. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,118
    Likes Received:
    1,016
    Joined:
    Aug 10, 2003

    I'd start one...but I keep ending up with a fucking hatchback or coupe... :lol:

    I did drive an 04 Spec V for 11 days... it was awesome...Fo Do's Y0...

    TPPs Escort...I want it back...I miss her :(
    [​IMG]


    My 00 Si...thats my Desktop right now. :p
    [​IMG]
     
  7. bigdaddyIII

    bigdaddyIII Senior Member

    Messages:
    409
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 7, 2003
    Location:
    charles city iowa
    civicious, you should start one. if you need any help, ill do what i can. btw, hows the whip? you got the motor in that yet?
     
  8. civicious

    civicious FüK-VTEC VIP

    Messages:
    9,855
    Likes Received:
    629
    Joined:
    Jun 15, 2003
    Location:
    Houston, TX
    the motor's in....


    does it run? fuuuuuuuuuck no.

    wiring harness was supposed to come in thursday. fuckin' ups is behind cuz of the holidays. maybe monday.

    as soon as i get the hunka hunka burnin shit runnin i'll post pics and videos.
     
  9. DarkHand

    DarkHand Senior Member VIP

    Messages:
    5,117
    Likes Received:
    241
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Chicago, IL
    Red Pepper Racing deals with all kinds of 1st gen CRXs and 3rd Gen Civics, including the 3rd gen Civic Sedan. The 3rd gen Sedan Clan! :)
     
  10. mjfubar

    mjfubar Member

    Messages:
    97
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 8, 2003
    Location:
    CALI
    there is one on yahoo groups thing i am in i have a 91 civic 4 door. and if u go to www.str8four.com and look at my four door and go to see more pics i have sites that go to other 4 door sites. kind of a club help each other out with shit ive experianced alot of the crap by myself tho before i got online lookin for help but its always good to help someone thru something than fuck it all up u know.
     
  11. Jeef

    Jeef NO MA'AM Moderator VIP

    Messages:
    7,150
    Likes Received:
    294
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    CT
    Thats 4th gen 4door site is a bunch of ricers that really don't know shit about Hondas. I used to be on their mailing list when I owned my 4thgen4dr and each email was like an oldschool email foward. It was my daily comedy relief.
     
  12. Capt. Orygun

    Capt. Orygun Win the Day

    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    121
    Joined:
    Nov 11, 2002
    Location:
    Oregon
  13. civicious

    civicious FüK-VTEC VIP

    Messages:
    9,855
    Likes Received:
    629
    Joined:
    Jun 15, 2003
    Location:
    Houston, TX
     
  14. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page