1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

[sic] (NSFW)

Discussion in 'Members' Lounge' started by Vosty, Oct 20, 2006.

  1. Vosty

    Vosty "REP 4 U" Whore Member!!!

    Messages:
    873
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Jul 26, 2006
    Location:
    Lower Valley, WA
  2. Seany-izzle

    Seany-izzle New Member

    Messages:
    7,738
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Aug 25, 2003
    Location:
    In a fucking house.
    wtf...
     
  3. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,579
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
  4. eg6sir

    eg6sir Supa Mod Moderator VIP

    Messages:
    21,703
    Likes Received:
    321
    Joined:
    Aug 17, 2005
    Location:
    661 BK CA
    exactly what i was thinking
     
  5. Vosty

    Vosty "REP 4 U" Whore Member!!!

    Messages:
    873
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Jul 26, 2006
    Location:
    Lower Valley, WA
    what is the (NFSW) btw? im guessing mild work warning of some sort?
     
  6. Turbo&Auto

    Turbo&Auto Nick Go FAST!!

    Messages:
    3,269
    Likes Received:
    29
    Joined:
    Jan 9, 2006
    Location:
    East Burg, PA!
    Thats the dog version of Kyle from South Park. Hi Wendy, OH that feels good, RAAALLPPHHH :p
     
  7. Capt. Orygun

    Capt. Orygun Win the Day

    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    121
    Joined:
    Nov 11, 2002
    Location:
    Oregon
    lol she was a dog, I'd puke too
     
  8. smarty009

    smarty009 Senior Member

    Messages:
    2,243
    Likes Received:
    7
    Joined:
    Aug 5, 2004
    Location:
    Warner Robins, GA
    dude...that is soooooo what i was thinking...lmfao!!!

    and im sure the work warning is for the animal sex...lol
     
  9. IceBolt

    IceBolt Senior Member

    Messages:
    294
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Oct 2, 2002
    Hey Vosty

    NSFW = Not Safe For Work
     
  10. kyleirwin

    kyleirwin Retired OG

    Messages:
    2,420
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Oct 24, 2002
    Location:
    Vegas
    what? is that wierd?
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page