1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Uncle Bob's Left Nut .....hehe

Discussion in 'Members' Lounge' started by Airjockie, Oct 17, 2003.

  1. Airjockie

    Airjockie Watanabe Whore!!!

    Messages:
    11,238
    Likes Received:
    166
    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    Meriden, CT, USA
  2. djyox

    djyox Senior Member

    Messages:
    982
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Twin Cities, Minnesota
    WTF? what some people sell/buy
     
  3. Slo86GT

    Slo86GT Super Moderator

    Messages:
    3,354
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Memphis - Hellhole of the South
    That is BADASS... I wouldn't buy it, though. ;)
     
  4. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,127
    Likes Received:
    1,020
    Joined:
    Aug 10, 2003
    :huh: ..............87 bucks for a USED left nut? I wouldn't pay more than 20 bucks...I know someone who might be interested in it though..... :bo:
     
  5. MaaseyRacer

    MaaseyRacer Senior Member

    Messages:
    2,980
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    San Francisco, Ca.
    finally i can have 3....
     
  6. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,579
    Likes Received:
    696
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
    why were you looking for this clayton? :D
     
  7. Airjockie

    Airjockie Watanabe Whore!!!

    Messages:
    11,238
    Likes Received:
    166
    Joined:
    Jan 21, 2003
    Location:
    Meriden, CT, USA
    I found it on another off-topic board....duhhh
     
  8. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    fuckin A man, a hosipital in miami pays 100,000 for 1 nut. thats a bargani!
     
  9. Frankie P.

    Frankie P. Senior Member

    Messages:
    1,630
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 7, 2003
    Location:
    Austin, TX.
    It is a bargain, and it is also gay.
     
  10. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    girl: whats that in that jar?
    you: oh, its a nut i won off ebay
    girl: really?
    you: yeah, wanna touch it?
    girl: ewww... its not real is it?
     
  11. MaliWho97

    MaliWho97 Senior Member

    Messages:
    568
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2003
    Hahaha, thats hilarious. Theres some crazy shit out there.
     
  12. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
  13. D See 2

    D See 2 Senior Member

    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Baltimore, MD

    is this true?
    :lol:
     
  14. Seany-izzle

    Seany-izzle New Member

    Messages:
    7,738
    Likes Received:
    8
    Joined:
    Aug 25, 2003
    Location:
    In a fucking house.
    too bad its NOT REAL!
     
  15. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home

    me and E were thinking about it.
    i dont want kids anyway.... lol
     
  16. civicgirlracer97

    civicgirlracer97 Banned

    Messages:
    521
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2003
    Location:
    GA

    Ewwwwwww, would you be interested if it was. An old dried up testicle = GROSS!!!

    I am stunned that people would blow (no pun intended) money on this stuff. :blink:
     
  17. dveit

    dveit Well-Known Member VIP

    Messages:
    5,361
    Likes Received:
    79
    Joined:
    May 5, 2003
    Location:
    DMV

    :lmao:

    100,000 dollars does seem like a lot of money when you think about it. :)
     
  18. Celerity

    Celerity Well-Known Member

    Messages:
    21,969
    Likes Received:
    146
    Joined:
    Sep 11, 2003
    Yeah, but the story is cute... I haev to admit "You're a damn Draft Dodger!" and the guy was 4. Uncle Bob sounds like a real nut case. A bonafide fireproof nut.

    -> Steve
     
  19. JDMilan

    JDMilan Senior Member

    Messages:
    6,730
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 11, 2003
    Location:
    Boca Raton, FL
    WTF!!!, damn ebay
     
  20. DarkHand

    DarkHand Senior Member VIP

    Messages:
    5,117
    Likes Received:
    241
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Chicago, IL

    You can still have kids with one nut... Fill in that empty space with fake one (Yes they do that), get a hundred grand...

    hmm... :ph34r:
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page