This is NOT cool....

92civicb18b1

The Trisexual


shit went flat....no cell service for 4 miles and I wasn't walking. It was in bumblefuck NJ, on the border of PA. I ended up waiting 3 hours for a tow truck...still no sleep, going to work now.

notice the broken studs?

$4XX later it handles better than ever. Those tires sucked anyway. I kinda scraped the shit out that wheel but fuck it. that's brake dust, not a f'd up wheel.

AARP sucks.

AAA is the shit.

200 for a tow, but AARP is paying because AAA picked me up. Now that's a fucked up situation.

too tires to write complete sentences....
 

adnoh

Senior Member
Dammit man.....you have the worst luck out of anyone I know.

That looks like it sucked.

Glad to hear there wasn't any more damage than that :)
 

Battle Pope

Well-Known Member
AARP last time I checked was american association of retired persons or something. I know it's for old people.
 

adnoh

Senior Member
Originally posted by 92b16vx@Jun 21 2005, 10:50 AM
Ever considered getting a bicycle?
[post=514766]Quoted post[/post]​



A bicycle?? Why?? Knowing this dude it'd have a blown out tire, be leaking oil everywhere, and having an abortion in two weeks.









Worst luck ever.
 

BigJ

I'm just about that action Boss.
VIP
Uhh Uhh :lmao: :lmao: LMFAO! I couldn't keep it in.





On another note. 2nd to worst luck ever.
 

reckedracing

TTIWWOP
VIP
A bicycle?? Why?? Knowing this dude it'd have a blown out tire, be leaking oil everywhere, and having an abortion in two weeks.


bahahahahaha
ooh man, so many threads all brought together...


AARP card...it's also a bail bond or up to $1k.

you are the only person i know that would know something like this...

if you didn't have bad luck, you'd have no luck at all...
 

92civicb18b1

The Trisexual
lol, i've never used it to make bail.

but back to the original topic, what are V rated tires top speed supposed to be? I'm positive that's the reason why it disintegrated.
 

92civicb18b1

The Trisexual
that was the problem

V rated is the suggested choice...which I got these were like an S or a T.

I could post a picture but I'd be better off not.
 

civicious

FüK-VTEC
VIP
Originally posted by adnoh+Jun 21 2005, 10:37 AM-->
Dammit man.....you have the worst luck out of anyone I know.
[post=514760]Quoted post[/post]​
Originally posted by [email protected] 21 2005, 10:50 AM
Ever considered getting a bicycle?
[post=514766]Quoted post[/post]​

Originally posted by [email protected] 21 2005, 10:55 AM
A bicycle?? Why?? Knowing this dude it'd have a blown out tire, be leaking oil everywhere, and having an abortion in two weeks. Worst luck ever.
[post=514769]Quoted post[/post]​

reckedracing
@Jun 21 2005, 11:30 AM
if you didn't have bad luck, you'd have no luck at all...
[post=514783]Quoted post[/post]​



This is awesome.
 

reckedracing

TTIWWOP
VIP
but back to the original topic, what are V rated tires top speed supposed to be? I'm positive that's the reason why it disintegrated.


i'm pretty sure it disintegrated cause its not a run flat and you drove it for 4 miles after it was flat... lol
 

92civicb18b1

The Trisexual
yea that probably aided in beating the shit out of it even more. I didn't really have a choice. The studs were not comming off without breaking and I couldn't call anyone without service....

126-130 mph > 118 mph
 
Top