1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Advertising At It's Greatest.

Discussion in 'Members' Lounge' started by Hexen, Jan 31, 2003.

  1. Hexen

    Hexen Senior Member

    Messages:
    715
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 14, 2002
    Location:
    Davis, CA.
    I swear some of these banners just seem out of place.

    This shit is going to give me a seizure.

    [​IMG]
     
  2. sisteve

    sisteve Guest

    [small japanese kid]ohhhhhhhhh the lights! {goes into seizure mode} ajdlafk;sdafjasldkbzbbbbbbbbbbbbbbbbbzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzbbbbbbbbbbzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz[/small japanese kid]
     
  3. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,516
    Likes Received:
    511
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    lol, isn't that from a simpsons episode when they go the japan?
     
  4. Hexen

    Hexen Senior Member

    Messages:
    715
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 14, 2002
    Location:
    Davis, CA.
    Thats real life dude :)


    That happened in Japan from Pokemon and other cartoons.
     
  5. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    It also happened in the 80's from that Wang Chung video.
     
  6. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,516
    Likes Received:
    511
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
    haha, oh shit, where have i been? lol
     
  7. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    guys- i try to keep all those off the site. i hate annoying fucking things like that too.
    the problem is that they ad new campaigns without telling me.
    i go in and check a couple times a week, but its hard.

    sorry if that was on here :/
     
  8. lsvtec

    lsvtec GNU/Linux Evangelist

    Messages:
    5,453
    Likes Received:
    3
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Greater Portland, OR
    Something has to pay for hosting Hondaswap. :)
     
  9. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    i just went through them again- got rid of allt he crap annoying ones.
     
  10. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,516
    Likes Received:
    511
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA

    good man :)
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page