1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Anger Management

Discussion in 'NorthEast' started by SueBee, May 3, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SueBee

    SueBee Junior Member

    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 3, 2004
     
  2. turboB20hatch

    turboB20hatch Senior Member

    Messages:
    355
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 2, 2004
    Location:
    pacific nw
    wtf... will some1 plz explain ?
     
  3. swanny

    swanny Senior Member

    Messages:
    3,779
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jul 13, 2003
    Location:
    buck teeth and government checks, PA
    lmao, more of this bullshit bitch fighting. USE THE PM'S!!!!
     
  4. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    Wow...just wow....

    Hello and welcome to a Private Message.

    Wtf is wrong with these people? How can society even let them survive when they obviously have no common sense. Shit like this wants me to take Darwinism into my own hands, just go across the country shooting idiots--and I would, but I need someone to ring up my gas, and charge me for my food at wal-mart.

    Edit: I tried to read this three times, and I still don't know how you managed to crawl out of the zoo and use a keyboard. Bad monkey!

    [​IMG]
     
  5. swanny

    swanny Senior Member

    Messages:
    3,779
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jul 13, 2003
    Location:
    buck teeth and government checks, PA
  6. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,118
    Likes Received:
    1,016
    Joined:
    Aug 10, 2003
    Awesome... I've never heard of suebee? Is this person here just to bitch at someone else? lol
     
  7. Tonyd0821

    Tonyd0821 Banned

    Messages:
    5,088
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 26, 2003
     
  8. Loco Honkey

    Loco Honkey Banned

    Messages:
    3,646
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 5, 2003
    Hey Daddy... that's Sue... Celery's gf.
     
  9. NoJokE

    NoJokE Senior Member

    Messages:
    1,317
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 6, 2003
  10. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    one more thread liek this, and im closing the site.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page