1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Brian sucks

Discussion in 'Members' Lounge' started by E_SolSi, Dec 18, 2002.

  1. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    its 3:50am brian is at work sleeping right now :sleep: ... so far he has been asleep for an hour :sleep: ... thats a $20 nap so far :ph34r:
     
  2. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    lol

    i'm up :p
     
  3. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    hmmmm about a $30 nap ... not bad ... damn i need your job lol
     
  4. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
  5. sportlinecrx

    sportlinecrx Banned

    Messages:
    6,020
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    lol wake up u bum :D you spoiled bum :D
     
  6. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    lol

    i got the comfortable chair out of the office too :) hehe i was out cold for 1.5 hours
     
  7. sportlinecrx

    sportlinecrx Banned

    Messages:
    6,020
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    dayum! lol i want your job
     
  8. knowledge

    knowledge Senior Member

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Beale AFB, CA
    I have time to take a 3 hour nap in my car while at work but I choose to chill at the swizzy instead! :p
     
  9. sportlinecrx

    sportlinecrx Banned

    Messages:
    6,020
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 28, 2002
    the swizzy? 3 hours?! shit. i cant even nap 3 minutes at work :angry:
     
  10. initialauto

    initialauto Member

    Messages:
    64
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 22, 2002
    Location:
    Los Angeles CA
    hey brian what kinda job u have? i cant even chill for a sec. at my job. damn supervisor comes in and asks "what are u doing dont u have work to do?" feel like socking him in the nose...
     
  11. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    im a 3rd shift network administrator.

    i sit on my ass in CASE something goes wrong... not much does... lol
     
  12. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    To sum it up, he does NOTHING but look at stupid shit on the internet for 8 hours and gets paid a shitload for it.
     
  13. CRX-YEM

    CRX-YEM Super Moderator Moderator VIP

    Messages:
    4,623
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Wallingford, CT
    B get me a job at your place. I could use a nap
     
  14. Domeskilla

    Domeskilla Senior Member

    Messages:
    2,948
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 27, 2002
    Location:
    Fort Wayne, IN

    Man he does stuff. Naps, eats onion flavored pretzels and talks on AIM. That takes a lot of work. :p
     
  15. Havok

    Havok Senior Member

    Messages:
    6,827
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Florida
    He also chain smokes, can't forget that--hey, he has to do SOMETHING to stay in shape :)
     
  16. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    i dont chain smoke... i smoke less than a pack a day... sometimes a pack last me 3 days... sometimes 1... but usually just under a pack.
     
  17. B16

    B16 Super Moderator VIP

    Messages:
    11,539
    Likes Received:
    534
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    yay area, CA
    you should only smoke pot, cigg's are bad for you ;)
     
  18. SolReaver

    SolReaver Senior Member

    Messages:
    1,515
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 6, 2002

    :werd:
     
  19. MaaseyRacer

    MaaseyRacer Senior Member

    Messages:
    2,980
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    San Francisco, Ca.
  20. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page