1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

dave mathews band is shitty....

Discussion in 'Members' Lounge' started by pissedoffsol, Aug 25, 2004.

  1. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    53
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
  2. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,117
    Likes Received:
    1,014
    Joined:
    Aug 10, 2003


    LMAO!!!!!!!

    :owned:
     
  3. Battle Pope

    Battle Pope New Member

    Messages:
    10,279
    Likes Received:
    60
    Joined:
    Jun 22, 2004
    Location:
    Southern Oregon Coast
    "foul smelling waste"???

    What other kind of waste is there???

    "Oh William, It looks like shite, but it smells of roses!"

    :lmao:
     
  4. 94RedSiGal

    94RedSiGal Senior Member

    Messages:
    3,147
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 11, 2003
    Location:
    Massachusetts
    And you don't... shit B? ;)
     
  5. JDMPlaya

    JDMPlaya Senior Member

    Messages:
    1,789
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 22, 2003
    Location:
    Columbus, OH
    Damn, That is so disgusting, I'm so happy that didn't happen to me.
     
  6. Iron 1

    Iron 1 Senior Member

    Messages:
    763
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 16, 2003
    Location:
    Bend, Oregon
    hahahahaha that's funny shit.
     
  7. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
  8. pills_PMD

    pills_PMD Super Moderator

    Messages:
    4,232
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    New Albany, OH
    it wasn't dave matthews bus yO. wrong bus.
     
  9. dveit

    dveit Well-Known Member VIP

    Messages:
    5,361
    Likes Received:
    79
    Joined:
    May 5, 2003
    Location:
    DMV

    :werd:

    That's grosss. :puke2:
     
  10. dohcvtec_accord

    dohcvtec_accord WRX Sellout

    Messages:
    8,433
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    The left lane
  11. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,117
    Likes Received:
    1,014
    Joined:
    Aug 10, 2003


    :owned:
     
  12. h22bubbleback

    h22bubbleback Senior Member

    Messages:
    1,559
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 18, 2003
    Location:
    North Jerzey
  13. hcivic.com

    hcivic.com Senior Member

    Messages:
    4,571
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 7, 2003
    Location:
    Calgary Alberta canada
    shit i wodda puked on everyone around me
     
  14. nfn15037

    nfn15037 Senior Member

    Messages:
    670
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2004



    Why? Did they shit on you too :lol:
     
  15. TDaddy

    TDaddy Senior Member

    Messages:
    477
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 5, 2004
    Location:
    California
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page