1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

For those who question the function of huge wings

Discussion in 'Members' Lounge' started by phunky.buddha, Apr 23, 2004.

?

  1. Coool

    100.0%
  2. Yuck

    0 vote(s)
    0.0%
  3. I want a carbon fiber breakfast table too&#

    0 vote(s)
    0.0%
  1. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    http://www.houston-imports.com/forums/showthread.php?t=84289

    Just in case you guys can't wait for the first picture to load, are too lazy to scroll down for the second server picture, and because I know someone is going to link the picture back to this thread without any of the text... so I'll do it first.

    :p

    _____


    poorb0yw:

    "Dunno........looks pretty functional to me..... [​IMG]"

    [​IMG]

    "This is st00pid and I eating our Microtel continental breakfast before heading out to the Louisana races. My wing was the perfect height LOL. [​IMG]"


    _____


    st00pid is on the left, Princeton is on the right. That's the wing on the back of his Porsche 993. I've posted pictures of his car here before, so some of you guys might remember it...

    Oh yeah, read the thread too. :p
     
  2. swanny

    swanny Senior Member

    Messages:
    3,779
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jul 13, 2003
    Location:
    buck teeth and government checks, PA
    i wanna see the porsche :eek:
     
  3. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
  4. TurboMirage

    TurboMirage YEEAAAHHH VIP

    Messages:
    24,582
    Likes Received:
    697
    Joined:
    May 20, 2003
    Location:
    Central, MA
    good stuff! fully functional. :thumbsup:
     
  5. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
  6. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,129
    Likes Received:
    1,020
    Joined:
    Aug 10, 2003
    God that's a scary car. It just embodies all that looks fast even when it's parked.

    I'd be scared to see that thing roll up on me on the highway.
     
  7. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
    would look better primered flat black

    :ph34r:
     
  8. E_SolSi

    E_SolSi Member of the 20 nut club Moderator VIP

    Messages:
    30,036
    Likes Received:
    3,970
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    CT
    that car is fucking beautiful :wub: :hitit:
     
  9. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    Hahahaha, wind tunnel and drive thru tested :thumbsup:
     
  10. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.

    Remind me never to give you an expensive exotic.
     
  11. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...

    hey man....heres a reminder for you:

    never give me an expensive exotic





















    :ph34r:
     
  12. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX

    It's kinda fun- trust me. :lol:

    The next time we meet on the highway though, I doubt he'd stay behind me for very long!
     
  13. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,129
    Likes Received:
    1,020
    Joined:
    Aug 10, 2003

    hahahahahahhaha

    I love it when TPP is in his smart ass moods. :bo: :bo:
     
  14. BodyDroppedNikes

    BodyDroppedNikes ...PENDEJO.... VIP

    Messages:
    10,593
    Likes Received:
    103
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    caught in a mosh...
  15. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    Give P a $100 bill to paint his Benz flat primer black- he just might do it!

    :lmao:
     
  16. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    that car is hot. I want a wing now
     
  17. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    Well, that's actually not the wing he was eating off of in the first picture- the wing in the picture flood is his old "small wing".

    :lmao:
     
  18. swanny

    swanny Senior Member

    Messages:
    3,779
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jul 13, 2003
    Location:
    buck teeth and government checks, PA

    holy shit are you serious? parking ramps and drive thru's must be a bitch. :lol:
     
  19. CRX-YEM

    CRX-YEM Super Moderator Moderator VIP

    Messages:
    4,623
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Wallingford, CT
    I assume that's a tt993 ?? and someones got a shit load of change into that puppy. I'll bet yeah it's a really fun ride. look like my bosses only his is red
     
  20. JDMilan

    JDMilan Senior Member

    Messages:
    6,730
    Likes Received:
    0
    Joined:
    May 11, 2003
    Location:
    Boca Raton, FL
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page