1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

gas prices

Discussion in 'Members' Lounge' started by SolPWR, Sep 3, 2003.

  1. SolPWR

    SolPWR Senior Member

    Messages:
    924
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 14, 2002
    Location:
    MA
    Just wondering what other places are paying

    Attleboro, MA $1.79(89) $1.89(91)
     
  2. sohcslammer

    sohcslammer Senior Member

    Messages:
    2,193
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 11, 2003
    Location:
    Bay Area
    Holy fuck. I can't remember the last time I saw gas for under $2.00. Must be nice... <_<
     
  3. lsvtec

    lsvtec GNU/Linux Evangelist

    Messages:
    5,453
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Greater Portland, OR
    Las Cruces, NM
    $1.72 91 Octane, I can't run lower so I don't pay attention to its cost.
     
  4. rsaeini

    rsaeini Senior Member

    Messages:
    1,415
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    Location:
    Los Angeles, CA
    87 octane is $2.12 by my house.
    fukin V8...it's costs me about $31 to fill up the tank and it only lasts me like 5 days.

    Oh yeah, almost forgot...i'm in SoCal...
     
  5. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.
    1.15-1.22 euro per liter, but on post it is about 50 cents per liter.
     
  6. sohcslammer

    sohcslammer Senior Member

    Messages:
    2,193
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Apr 11, 2003
    Location:
    Bay Area

    Does anyone understand that????? :lol:

    Does not compute. Please convert. :D
     
  7. SLA

    SLA Senior Member

    Messages:
    342
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Aug 31, 2003
    Location:
    Rochester, NY
    $1.76 (89) $1.86 (91) $1.99 (93) and on the rise ! :angry: Thank God I drive a 4 banger!! :worthy: Those muscle head v8 dudes must be spending almost all of their money on gas!! :bonk:

    P.S. I live in Rochester New York!
     
  8. hcivic.com

    hcivic.com Senior Member

    Messages:
    4,571
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Jan 7, 2003
    Location:
    Calgary Alberta canada
    73.9 and 85.9 (89/91)
    per liter
     
  9. rsaeini

    rsaeini Senior Member

    Messages:
    1,415
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2003
    Location:
    Los Angeles, CA

    yeah...like me.
    i'm used to paying about $15-16 to fill up the tank on my civic but since the civic is out of commission right now i'm driving the Mustang and it cost me $31 when i filled up the tank on Tuesday.
    i really need to get that civic running again cuz it's gonna save me a bunch of money on gas.
     
  10. djyox

    djyox Senior Member

    Messages:
    982
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Twin Cities, Minnesota
    gas prices are always on the move around here I believe its gone down a bit to 1.79 (89)

    MN
     
  11. Capt. Orygun

    Capt. Orygun Win the Day

    Messages:
    7,180
    Likes Received:
    121
    Joined:
    Nov 11, 2002
    Location:
    Oregon

    1gal=3.75 liters
    1euro=$1.20

    on post=he's military and we get tax free everything :D

    it's 1.69 for 92 Octane here on base, freekin gas pirates. I can't wait till it goes back down to $1.45 again :lol:
     
  12. dveit

    dveit Well-Known Member VIP

    Messages:
    5,361
    Likes Received:
    79
    Joined:
    May 5, 2003
    Location:
    DMV
    $1.42 for 91 in King George, VA.

    And I thought my gas was high... after seeing these posts, im actually pretty happy now. :)
     
  13. jamesA

    jamesA Well known pissed off telephone guy VIP

    Messages:
    16,129
    Likes Received:
    1,020
    Joined:
    Aug 10, 2003
    I think it just went up... $1.78/gallon for 87

    $1.98/gallon for 91. (93 at Marathon)
     
  14. 90 accord

    90 accord Chicks dig the box Moderator VIP

    Messages:
    5,008
    Likes Received:
    21
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    Mesa, AZ
    $2.19 for 89
    $2.39 for 91

    minimum wage here is $5.15/hr too <_<
     
  15. pissedoffsol

    pissedoffsol RETIRED

    Messages:
    49,693
    Likes Received:
    54
    Joined:
    Sep 28, 2002
    Location:
    Retirement Home
    yeah, but youre in some gay gas crisis.

    its like 185 for 89, and like 2.10 for 94
     
  16. word

    word Senior Member

    Messages:
    365
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 10, 2003
    muhahahaha

    atlanta, ga


    89 - $1.50
    we get 93, and its $1.81 a gallon right now at the BP down the street :D :D
     
  17. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    Austin, TX

    $1.63 for 93 octane at Exxon by my house. :p on you all. :lol:
     
  18. Dustin_m

    Dustin_m Active Member

    Messages:
    4,603
    Likes Received:
    16
    Joined:
    May 21, 2003
    Location:
    San Diego, CA
    $$$ 2.20/87 octane. I dont even know what the others are and i dont give a fuck cuz i cant even afford 87. :axe: Fuckin Bush dont give a shit cuz he likes the $$$ :axe:
     
  19. Judo_boy_48

    Judo_boy_48 Senior Member

    Messages:
    218
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 14, 2003
    I think it's 93 octane for around $2.10.

    Hawaii BtW.

    Some times it looks like the gas prices change everyday here.
     
  20. Cykotic

    Cykotic Member

    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 4, 2003
    Location:
    Gastonia, NC
    It's 1.86$ for 93 here.
    Gastonia, NC
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page