1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Where's E, part 9?

Discussion in 'Members' Lounge' started by Briansol, Jun 27, 2012.

  1. Briansol

    Briansol Admins Admin VIP

    Messages:
    21,452
    Likes Received:
    2,116
    Joined:
    Nov 18, 2007
    Location:
    CT
    Well, I think E is gone again.... lol he left me a post-dated rent check and was gone before i woke up for work.

    So, as usual, where's E? lol
     
  2. B16RacerN2NR

    B16RacerN2NR Working Hard VIP

    Messages:
    6,148
    Likes Received:
    99
    Joined:
    Feb 28, 2003
    Location:
    Moving back West...
    Zombie hunt. With people getting their faces eaten off, he set out to nip it in the bud...
     
  3. reikoshea

    reikoshea HS Troll...And Mod Moderator VIP

    Messages:
    12,633
    Likes Received:
    193
    Joined:
    Apr 27, 2005
    Location:
    San Antonio, TX
    At least he was nice enough to do that :)
     
  4. Briansol

    Briansol Admins Admin VIP

    Messages:
    21,452
    Likes Received:
    2,116
    Joined:
    Nov 18, 2007
    Location:
    CT
    yep. money's never been an issue. if he was late paying ever, it was because i forgot to ask, or he forgot to write it or we both forgot the month changed. lol
     
  5. Celerity

    Celerity Well-Known Member

    Messages:
    21,969
    Likes Received:
    146
    Joined:
    Sep 11, 2003
  6. newb

    newb phresh VIP

    Messages:
    3,967
    Likes Received:
    179
    Joined:
    Sep 17, 2007
    Location:
    Backwoods Northwest
    He's in Vegas, fuckin hookers and doin blow.

    That's why he paid rent first. So he would spend that money on the aformentioned hookers and blow.
     
  7. reikoshea

    reikoshea HS Troll...And Mod Moderator VIP

    Messages:
    12,633
    Likes Received:
    193
    Joined:
    Apr 27, 2005
    Location:
    San Antonio, TX
    Well if that was the case, it wouldn't be post-dated...it'd be a cashier's check.
     
  8. Briansol

    Briansol Admins Admin VIP

    Messages:
    21,452
    Likes Received:
    2,116
    Joined:
    Nov 18, 2007
    Location:
    CT
    i'm sure he's ok.... he just ups and goes places without telling anyone all the time. it's a game. lol
     
  9. Celerity

    Celerity Well-Known Member

    Messages:
    21,969
    Likes Received:
    146
    Joined:
    Sep 11, 2003
    Oh. Then my bet is he is packed up for a few nights of camping, and is searching the East Coast for evidence of FEMA prison camps.
     
  10. neonmike

    neonmike Senior Member VIP

    Messages:
    1,308
    Likes Received:
    114
    Joined:
    Mar 30, 2004
    y best guess is he is on a cross country road trip to find the US's best hookers and blow
     
  11. reikoshea

    reikoshea HS Troll...And Mod Moderator VIP

    Messages:
    12,633
    Likes Received:
    193
    Joined:
    Apr 27, 2005
    Location:
    San Antonio, TX
    Florida, to see evidence of the incoming zombie apocalypse.
     
  12. 92stoccord

    92stoccord Big Member VIP

    Messages:
    4,595
    Likes Received:
    234
    Joined:
    Sep 21, 2008
    Location:
    Salem, Ohio
    North Pole, looking at penguins.
     
  13. Briansol

    Briansol Admins Admin VIP

    Messages:
    21,452
    Likes Received:
    2,116
    Joined:
    Nov 18, 2007
    Location:
    CT
    except they are only native to the south pole..... lol
     
  14. invisibledemon

    invisibledemon Bored Moderator VIP

    Messages:
    7,402
    Likes Received:
    626
    Joined:
    Jan 15, 2007
    Location:
    Tn
    well, in that case he may be gone for a very long time.

    no telling how long it will take him to realize that he went to the wrong side of the earth.
     
  15. Drake

    Drake Well-Known Member VIP

    Messages:
    8,633
    Likes Received:
    420
    Joined:
    Oct 6, 2003
    Well I will be keeping my eyes peeled on the international news. If there are any suspicious deaths involving foreign diplomats or scientists I think we all know the answer.
     
  16. cjvictoria

    cjvictoria New Member

    Messages:
    2,525
    Likes Received:
    42
    Joined:
    Sep 22, 2008
    Location:
    N. Chuck, SC
    haha damn and on the same day as my mom going to virginia to see my sister, and visit a coast guard station she works at lol maybe he didnt go very far haha
     
  17. invisibledemon

    invisibledemon Bored Moderator VIP

    Messages:
    7,402
    Likes Received:
    626
    Joined:
    Jan 15, 2007
    Location:
    Tn
    i bet he was in the UK meeting the queen with those irish folks.

    E may really have been part of the IRA.....
     
  18. phunky.buddha

    phunky.buddha Admin with a big stick Admin VIP

    Messages:
    28,465
    Likes Received:
    228
    Joined:
    Sep 30, 2002
    Location:
    Dallas / Fort Worth, TX
    He's the new muscle for the ATF's Fast and Furious investigation...
     
  19. invisibledemon

    invisibledemon Bored Moderator VIP

    Messages:
    7,402
    Likes Received:
    626
    Joined:
    Jan 15, 2007
    Location:
    Tn
    B, did you check your moms house?
     
  20. reckedracing

    reckedracing TTIWWOP VIP

    Messages:
    21,056
    Likes Received:
    1,180
    Joined:
    Dec 5, 2002
    Location:
    NY
    ^^^ lmfao thats fucked up
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page