1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

my famous vid, me vs Z28

Discussion in 'Auto Multi-Media' started by fastvtecCL, Mar 1, 2004.

  1. fastvtecCL

    fastvtecCL Junior Member

    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2004
    Location:
    charlotte north carolina
  2. BigJ

    BigJ I'm just about that action Boss. VIP

    Messages:
    11,090
    Likes Received:
    408
    Joined:
    Oct 4, 2002
    Location:
    Washington
    Broken Link man.

    It says it is a play list or something, not a file.
     
  3. CRX_B16B

    CRX_B16B Senior Member

    Messages:
    386
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 7, 2003
    LOL hey dude once I get my clutch my one spark plug and take the air off I will kill you. :lol: what a loser he was just making ghey excusses. nice mang
     
  4. dohcvtec_accord

    dohcvtec_accord WRX Sellout

    Messages:
    8,433
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 29, 2002
    Location:
    The left lane
    Uhhhhhhhhh, half of the "video" was pitch-black, with a guy whining about his Camaro. I dunno, it's a nice CL, but I think I want my 8 minutes and 23 seconds back.
     
  5. webink_EK9

    webink_EK9 Senior Member

    Messages:
    832
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 26, 2004
    Thats the point of the video! Getting his ass kicked and still talking shit. Thats always how it is!
     
  6. kyleirwin

    kyleirwin Retired OG

    Messages:
    2,420
    Likes Received:
    2
    Joined:
    Oct 24, 2002
    Location:
    Vegas
    daymn, i never knew that havin' the a/c on will make you lose 357564567564564564654564654 car legnths :lol: .

    "don't tell him i'm talking shit though". :lmao: .
     
  7. highperboi

    highperboi Senior Member

    Messages:
    971
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 2, 2002
    Location:
    Alameda, California
    what does the CL have?
     
  8. xj0hnx

    xj0hnx I wanna be sedated VIP

    Messages:
    14,172
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Nov 10, 2002
    Location:
    C.C.TX.

    "Well shit, thar it is right thar"


    Hahahahaha, damn, the excuses are just flowin', bad clutch, bad plug, needs a tune up, ac was on.
     
  9. fastvtecCL

    fastvtecCL Junior Member

    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2004
    Location:
    charlotte north carolina

    COMPTECH HEADERS
    AEM PULLIES
    AC AUTODESIGN COLDAIR INTAKE
    CUSTOM CAM GEARS
    APEX VTEC CONTROLLER
    TANABE MUFFLER
    CUSTOM EXAUST PIPING 3" INCHES
    ZEX 125 SHOT .............. (new shot)
    RPM SWITCH FOR NOS
    SPARK PLUGS FOR NOS
    TRANNY COOLER
    MSD IGNITION
    WALBORO 255 FUEL PUMP (new)
    5 way adjustable shocks (new)

    dyno.... 250hp and 277lbs torque (with fuel problems
     
  10. fastvtecCL

    fastvtecCL Junior Member

    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2004
    Location:
    charlotte north carolina
    glad you guys like the video... it's a classic ;)


    well the reason i even raced this guy was, he pulled up into a gas station on sat night that i just happened to be at and started talking shit for no reason. he saw the gas station was full of imports so he said out loud "no import has shit for me" i was like wtf i hope you have one nasty Z to be saying that, but as you can see he didn't..


    p.s ......he wouldn't race my girlfriend the next week after she called him out infront of every one, she drives a 92cx with ITR swap and a few bolt-ons (13.2@107)
     
  11. lude68

    lude68 Senior Member

    Messages:
    632
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 25, 2002

    id like to see that! :D :spin:
     
  12. fastvtecCL

    fastvtecCL Junior Member

    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2004
    Location:
    charlotte north carolina

    here is her mods list and vid

    94 Civic CX
    itr swap
    apex N1 exhaust......(new)
    tanabe sustec pro ss full suspension....(new)
    jdm 4-1 headers.......(new)
    aem intake
    chipped ecu P28
    best time: 13.2@107.6 on firestones!!! (looking for 12's with new mods on street tires !!!)

    here is a 13.4 vid of her car

    http://www.cprace.com/videos/jackie%2013.4.mpg

    right click save as
     
  13. CRX_B16B

    CRX_B16B Senior Member

    Messages:
    386
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 7, 2003
    dag yo thats cool. :thumbsup: (your girls vid that is) are you sure she didnt have the A/C on or a bad plug or shmething. :lol:
     
  14. fastvtecCL

    fastvtecCL Junior Member

    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2004
    Location:
    charlotte north carolina

    lmao :lol: maybe
     
  15. NotUrAverage_Si

    NotUrAverage_Si Senior Member

    Messages:
    2,255
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2003
    Location:
    :/

    damn if I had a girlfriend with a ITR swapped hatch, she would never see it again.
    I'd be having too much fun.
     
  16. mwvnos

    mwvnos Senior Member

    Messages:
    811
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Oct 27, 2002
    Location:
    SC
    thats cool man....your gf is cool no matter what lol...and ditto on her not seeing it again if i got it...nice race man...
     
  17. NotUrAverage_Si

    NotUrAverage_Si Senior Member

    Messages:
    2,255
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 9, 2003
    Location:
    :/

    don't forget the overheating problem due to his broken water pump.

    this guy needs to take better care of his car cause he just sounds like a :tardcart:
     
  18. fastvtecCL

    fastvtecCL Junior Member

    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 1, 2004
    Location:
    charlotte north carolina

    whats worse than that is i got a V6 with a shit load of spray and i still can't beat her... lmao :thumbsup:
     
  19. Hatchbacks Anonymous

    Hatchbacks Anonymous Senior Member

    Messages:
    1,501
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Nov 26, 2003
    Location:
    Anonymous
    Vid. #1, that fool was pissed! He said hes going to put every penny into his Z28 so he can beat you!

    Vid. #2, Your girl :owned: that S2000! I want a girl like that!!!
     
  20. h22bubbleback

    h22bubbleback Senior Member

    Messages:
    1,559
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jul 18, 2003
    Location:
    North Jerzey
    my hick detector seem'd to gave gone off in that video
     
Verification:
Draft saved Draft deleted

Share This Page