check out this theft recovery from my350Z.com

jeffie7

Wrong Whole!
VIP
btw I love how they used the tire as a seat =)

I bet that would make one bad ass racecar since its fully striped all you would have to do is add a racing seat and make some new carbon fiber doors, hatch, hood =)

project car anyone?
 
why would you steal and strip a car for body parts? thats so fucking lame.

take the god damn motor you stupid fucking theives.
 

Cashizslick

!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!
Originally posted by E_SolSi@Apr 3 2004, 06:43 AM
they took the shit worth the most money

fuck the engine

Yes they did.


Most cars that are stolen have all the easiest stuff to take off out of them. . . . interior, seats, dash, rims, lights, ect - thats where the money's at.
 

jeffie7

Wrong Whole!
VIP
Dude they are trying to resale the stuff on the market

Frame, Motor, Trans, all have #s stamped in them
 

phunky.buddha

Admin with a big stick
Admin
VIP
:werd:

They took all the stuff that couldn't be traced. That's the first thing I thought when I saw the pictures. Those guys knew what they were doing...
 

Slammed90Lude

Senior Member
yeah that's true- how long was the car missing for? reminds me on that nissan sentra that they ripped the shit out of in scc and then drag raced
 

GSRCRXsi

Super Moderator
Moderator
VIP
Originally posted by jeffie7@Apr 3 2004, 11:38 AM
Dude they are trying to resale the stuff on the market

Frame, Motor, Trans, all have #s stamped in them

i thought some body parts has #'s on them too?
 

asmallsol

Super Moderator
I myself with no real theft experience could get that car to that level (other then the windows) in just a few hours. Cars these days are SO easy to take apart. I am suprised that they left the wheels.

My integra basicly just came apart.
 

Slammed90Lude

Senior Member
UGH, it sucks that you have to even worry about this shit- It be nice if there was NO market for stolen shit and then none of us would have to worry
 

E_SolSi

Member of the 20 nut club
Moderator
VIP
Originally posted by Calesta@Apr 3 2004, 12:02 PM
Those guys knew what they were doing...

:werd:

that definatly wasnt done on amature night


lmao did any one else notice that they even took the fuckin gas cap?? (no not the door... the CAP)
 
Top