darwin is calling...

corvetteguy

Senior Member
its just a bad day when you wanna take a shit and smoke a cigarette and the bathroom explodes...thats when you just go home and cal it quits
 

xj0hnx

I wanna be sedated
VIP
Originally posted by Battle Pope@Jun 2 2005, 05:06 PM
They did something like that on Mythbusters not too long ago.
[post=506704]Quoted post[/post]​

Haha I like that show. I saw the one where they peed on an electric fence.
 

Outlandish_Bandit

Senior Member
I can personally debunk this one... A year in Iraq with portyjohns that got emptied like every month? Yeah, you had to smoke in there so the smell didnt kill you. And I'm still here!
 

ScrapinSi

Senior Member
its a little different from just shitty smell compared to actually having METHANE GAS leaking...
 

jeffie7

Wrong Whole!
VIP
Originally posted by ScrapinSi@Jun 2 2005, 10:01 PM
its a little different from just shitty smell compared to actually having METHANE GAS leaking...
[post=507105]Quoted post[/post]​



Just goes to show no one reads anything, they just browse over things.
 

jamesA

Thank you for your business.
VIP
Originally posted by 92civicb18b1@Jun 2 2005, 11:04 AM
that shitty. But that on more reason why I won't try to smoke and shit at the same time.
[post=506703]Quoted post[/post]​


haha wonderful pun.
 

Outlandish_Bandit

Senior Member
Originally posted by Calesta@Jun 3 2005, 09:13 AM
That lawsuit won't hold up in court.
[post=507258]Quoted post[/post]​


Remember the McDonalds coffee fiasco? I bet you'd be surprised what holds up in court nowadawys.
 

92civicb18b1

The Trisexual
the guy will win. it was on a dangerous area, due to the companies/worker's stupidity and it had no signs warning him not to smoke. The company was completely at fault.

If you notice 90% of bathrooms including port-a-potties have "no smoking" signs.
 

Havok

Senior Member
Just like the "cruise control" lawsuit. Some scrote licker put his RV on cruise control and crashed it into a corn field because it did not say in the manual that cruise control does not drive the car. Look in a new RV, it clearly states what cruise control is for.
 
Top